نتفلیکس تمامی حقوق جهانی فیلم High Flying Bird، ساخته جدید استیون سودربرگ را خریداری نموده است

12 September 2018 - 00:00

به نقل از ددلاین، نتفلیکس تمام حقوق تجاری بین المللی فیلم High Flying Bird را خریداری کرده است. استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) خالق فیلم‌های Erin Brockovich (ارین براکویچ) و Traffic (قاچاق) و دارنده‌ی جایزه اسکار، کارگردانی این درام NBA را برعهده خواهد داشت. آندره هالند (André Holland) و نامزد امی، زازی بیتز (Zazie Beetz) از بازیگران این فیلم خواهند بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

High Flying Bird داستان یک مدیر برنامه‌ی ورزشی (با بازی هالند) را دنبال می‌کند که یک بستکبالیست تازه‌کار را به سوژه‌‌ای محبوب و بحث برانگیز تبدیل می‌کند. بیتز نقش، دست راست هالند را در این فیلم بازی می‌کند.

ملوین گرگ (Melvin Gregg)، سانجا سون (Sonja Sohn)، زکری کوئینتو (Zachary Quinto)، کایلی مکلکلن (Kyle Maclachlan) و بیل دوک (Bill Duck) از دیگر بازیگرانی هستند که در High Flying Bird نقش آفرینی می‌کنند.

سودربرگ می‌گوید:

ما چندین گزینه‌ی دیگر برای واگذاری حقوق فیلم داشتیم، اما به قول دیالوگی از خود فیلم با همان لهجه‌ی محلی: این قرارداد مثل یک اسلم دانک بود!
البته این توافق یک راه عالی برای بهبود روابطم با نتفلیکس به عنوان یک کارگردان نیز بود.

تارل آلوین مک کرانی (Tarrel Alvin McCraney)، دارنده‌ی جایزه اسکار نویسنده‌‌ی این فیلم خواهد بود و ژوزف ملک (Joseph Malloch) هم تهیه کننده‌ی آن است. تهیه کنندگان اجرایی فیلم را نیز بنر Harper Road Films از هالند و کن میر (Ken Meyer) برخواهند داشت.

گویا نتفلیکس این فیلم را در سال ۲۰۱۹ آماده نمایش خواهد کرد.

 

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.