با سوپرمن خداحافظی کنید: هنری کویل از دی‌سی جدا شد!

13 September 2018 - 00:00

بعد از فوت سوپرمن و بازگشت‌ مجدد به دنیای دی‌سی، گویا اینبار واقعا هنری کویل برای همیشه برای برادران وارنر پیکچرز تمام شده است. امروز هالیوود ریپوتر خبر ناراحت کننده‌ای اعلام کرد: هنری کویل بخاطر برنامه کاری شلوغ‌اش و تعهد کاری‌اش به سریال The Witcher، شاید آخرین بازی‌اش برای فیلم Shazam! باشد. استودیو برادران وارنر تصمیم گرفته راهش را از این بازیگر انگلیسی که نقش کای‌ای در Man of Steel (مرد پولادی)، Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و لیگ عدالت را بازی کرده بود، جدا کند. برای خواندن اطلاعات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز استودیو و کویل بیانیه رسمی مشخصی منتشر نکرده‌اند اما طبق گزارش صورت گرفته، استودیو توجه‌اش را معطوفِ سریال سوپرگرل کرده که نیاز به حضور سوپرمن ندارد. هنوز هیچ برنامه‌ای برای فیلم مستقل سوپرمن وجود ندارد. شایعات اخیر حاکی از این هستند که بازیگر بتمن، بن افلک، نیز در حال جدایی از این استودیو است و در فیلم جدید بتمن، ساخته‌ی مت ریوز، حضور نخواهد داشت. گل گدوت، جیسون موموآ و ازرا میلر همچنان در دنیای دی‌سی بازی خواهند کرد. برخی شایعه کرده‌اند که سوپرمن مانند نیک فری برای استودیو مارول است و این احتمال می‌رود شزم! بازیگر دیگری را جایگزین سوپرمن کند.

یک منبع داخلی گفته:

سوپرمن مثل جیمز باند می‌ماند و بعد از چند بار دیده شدن، باید به دنبال بازیگران جدیدی برای این نقش باشی.

تهیه‌کننده فیلم شزم!، دنی گارسیا (Dany Garcia) بیانیه‌ای در توییتر خود منتشر کرده که درباره پیشرفت کار با حضور هنری کویل است:

استودیو برادران وارنر بیانیه رسمی منتشر کرده که جدایی کویل را تایید یا تکذیب نمی‌کند:

در حالی که هنوز تصمیمی در باب فیلم‌های جدید سوپرمن گرفته نشده، ما همیشه برای هنری کویل احترام زیادی قائل بوده‌ایم و این تغییر نخواهد کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.