موتور معروف بتمن به فروش گذاشته شده‌است

6 September 2016 - 19:02

این ابزارآلات گران‌بها از کجا می‌آیند؟ سوپرمن شاید بتواند پرواز کند و فلش دور زمین را قبل از آنکه بتوانیم بگوییم «اسپیدستر قرمز پوش» دور بزند، ولی همه آن توانایی‌ها در مقایسه با جذابیت محض ایجاد شده توسط وسایل نقلیه بتمن، کمرنگ به نظر می‌رسند. در ادامه، با سینماگیمفا همراه باشید. از بت‌موبیل گرفته تا بت‌وینگ، قهرمان شنل‌پوش دنیای DC، غار مخصوص خود را پر کرده‌است از وسایل نقلیه اختصاصی و جذاب برای مقابله با هر سناریوی ممکن پیش رو. بروس وین از وسایل نقلیه بسیاری در طول تاریخ مبارزات خود با تبهکاران استفاده کرده‌است و حالا شما می‌توانید با پرداخت پول، صاحب دقیقا همان وسایل شوید.

این خبر امروز منتشر شد که موتور اوریجینال بتمن، بت‌پاد، برای فروش در Prop Store به مزایده گذاشته شده‌است. این موتور حتی نسخه کپی هم نیست، کریستوفر نولان دقیقا از همین موتور در فیلم‌های The Dark Knight «شوالیه تاریکی» و The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» استفاده کرده‌است و آن را برای کمپین‌های تبلیغاتی هرکدام از آن فیلم‌ها به نمایش گذاشته‌است. این موتور تمام خراش‌ها و ضربه‌هایی که در ساخت فیلم‌های نولان برداشته‌است را نیز به همراه دارد و نزدیک‌ترین راهی است که می‌توانید در کاراژ خودتان یکی از وسایل نقلیه بتمن را نگه دارید. برای بسیاری، این موضوع سبب می‌شود قیمت آن چیزی حدود ۶۰ تا ۸۰ هزار یورو باشد. مطمئنا هر کسی چنین پولی داشته‌باشد و از عاشقان دنیای بتمن باشد، حاضر خواهد بود که این پول را پرداخت کند.

البته قبل خرید این موتور که بخشی از تاریخ سه‌گانه شوالیه تاریکی است، باید به این موضوع توجه داشته‌باشید که نمی‌توان از آن برای نمایش در خیابان‌ها استفاده کرد. البته موتور به صورت کامل کار می‌کند و در طول فیلم‌برداری چند بار از آن استفاده شده‌است ولی بعد از آن باتری، سوخت و کلیه لوازم مخصوص آن جدا شده‌است و موتور صرفا جنبه نمایشی دارد. علی‌رغم کلیه این مسائل، این موتور هنوز هم بهترین هدیه برای کسی است که عاشق دنیای بتمن است.

۵۰۹bf2ea8add1265036527c6c521097b8d9906b2

بت‌پاد یکی از شناخته شده‌ترین و البته محبوب‌ترین ابزارآلاتی است که کریستوفر نولان در سه‌گانه شوالیه تاریخی از آن استفاده کرده‌است. این ابزار که برای اولین بار در فیلم The Dark Knight در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد، زمانی وارد فیلم شد که جوکر اتوموبیل اختصاصی بتمن را از کار انداخت و بروس وین که برای هر سناریویی آماده است، این موتور را به عنوان وسیله نقلیه ثانویه، از دل بت‌موبیل بیرون آورد. این موتور چهار سال بعد در اتفاقات فیلم The Dark Knight Rises نیز به بتمن خدمت رسانی کرد که بروس نهایتا آن را در اختیار سلینا کایل قرار داد.

یکی از به یادماندنی‌ترین صحنه‌های مربوط به این موتور، در فیلم The Dark Knight است، جایی که بتمن کامیون جوکر را سیم‌کشی کرده و باعث به اصطلاح خودمان، کله‌پا شدن آن می‌شود. اگر خودتان را جزو عاشقان دنیای بتمن می‌دانید و پول خوبی نیز در اختیار دارید، بهتر است قیمت پیشنهادی خودتان را برای خرید این تکه از تاریخ دنیای فیلم‌های بتمن، در این سایت بگذارید. دنیای سینمایی بتمن فاصله زیادی تا تمام شدن دارد و بی‌صبرانه منتظر معرفی وسایل نقلیه بعدی هستیم که بتمن از آنها استفاده خواهد کرد.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.