آغاز فیلم‌برداری اسپین‌آف سریع و خشن

13 September 2018 - 10:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) در صفحه اینستاگرام خود تصویری از فیلم اکشن یونیورسال پیکچرز، Hobbs & Shaw منتشر کرد که حاکی از آغاز رسمی فیلم‌برداری اسپین‌آف سریع و خشن است. این تصویر، جیسون استاتهام (Jason Statham) و دیوید لیتچ (David Leitch) را نشان می‌دهد که جلوی ماشین‌های اسپورت گران قیمتی ایستاده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم دواین جانسون را در نقش مامور سرویس امنیت دیپلماتیک به نام لوک هابز و جیسون استاتهام را در نقش قاتلی به نام دکارت شاو نشان می‌دهد. این اسپین‌آف از روی فیلم‌نامه کریس مورگان (Chris Morgan) که از سال ۲۰۰۶ در این فرنچایز حضور داشته، ساخته می‌شود.

هابز اولین بار در سال ۲۰۱۱ در سری پنجم سریع و خشن دیده شد و از آن زمان به بعد در تمام سری‌های فیلم بوده و شاو در سال ۲۰۱۳ در سری ششم وارد این فرنچایز شد و آنتاگونیست اصلی سری هفتم و The Fate of Furious بود. این اسپین‌آف، فیلمی مجزا از سری‌های نهم و دهم است. سریع و خشن ۹ در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ اکران می‌شود، در حالی که اکران سری دهم برای ۲ آوریل ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

جانسون این فیلم را به همراه دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از Seven Bucks Productions می‌سازد.‌ استاتهام، نیل اچ. موریتز (Neal H. Mortiz) برای Original Dilm و کریس مورگان (Chris Morgan) برای کمپانی خود این فیلم را می‌سازند و کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick)، استیو چاسمن (Steve Chasman)، آماندا لوییز (Amanda Lewis)، آنسلی داویس (Ainsley Davies) و اتان اسمیت (Ethan Smith) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

علاوه بر جانسون و استاتهام، ونسا کربی (Vanessa Kirby) و ادریس البا (Idris Elba) در این فیلم بازی می‌کنند. فیلم Hobbs & Shaw دوم اوت ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.