سارا لنکستر کارگردانی درام «جوزی و جک» را برعهده دارد

14 September 2018 - 19:13

بر اساس گزارشی که Deadline منتشر کرده‌است سارا لنکستر (Sarah Lancaster) قرارداد کارگردانی فیلم درامی بنام «جوزی و جک» Josie & Jack را امضا کرده‌است. این فیلم بر اساس رمان کلی برفت (Kelly Braffet) که با همین نام در سال ۲۰۰۵ نوشته شده‌است ساخته می‌شود. سارا لنکستر دستیار کلی برفت در نوشتن فیلم‌نامه نیز است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Josie & Jack داستان خواهر و برادر نوجوانی را دنبال می‌کند که با هم رابطه‌ای عجیب و نزدیکی دارند، آنها رایت‌هایی در یک عمارت در پنسیلوانیا هستند و در انزوا بزرگ شده‌اند. جوزی و جک معتقداند برای پیدا کردن راه خود در این جهان فقط یکدیگر را دارند. فیلم‌برداری این فیلم تقریبا هم‌زمان با یک فستیوال زمستانی به پایان رسیده‎‌است.

از بازیگرانی که در فیلم می‌درخشند می‌توان به آلیویا دجونج (Olivia DeJonge) بازیگر فیلم The Visit «ملاقات» در نقش جوزی، الکس نیوستادتر (Alex Neustaedter) بازیگر فیلم A-X-L در نقش جک، ویلیام فیتنر (William Ficthner) بازیگر فیلم های Armageddon «مبارزه نهایی»، Hot Summer Nights «شب های گرم تابستان» و ۱۲ Strong در نقش پدر، آنابل دیکستر جونز (Annabelle Dexter-Jones)، اوون کمپل (Owen Campbell) و آنا بریشنیکو (Anna Baryshnikov) اشاره کرد.

شرکت The Komack و Mountain Men Films با هم به تولید این فیلم می‌پردازند. چارلز میلر (Charles Miller) و بروس آر ایوانز (Bruce R. Evans) از Mountain Men Films در کنار جاناتان کومک مارتین (Jonathon Komack Martin) و بلیک گزا ( Blake Goza) تهیه کنندگان اجرایی فیلم جوزی و جک هستند.

سارا لنکستر بیشتر به دلیل نقش‌هایی که در تلویزیون دارد مانند سریال «حفظ شده توسط بل» Saved by the Bell و The New Class که شامل ۷ فصل است شناخته شده‌است. وی همچنین در NBC در کنار بازیگرانی مثل زاچری لوی (Zachary Levi) بازیگر فیلم Shazam و یوونه استراهفسکی (Yvonne Strahovski) بازیگر فیلم‌های The Handmaid’s Tale و The Predator «غارتگر» درخشیده‌است.

منبع: Comingsoon



برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.