رزاماند پایک در اقتباس تلویزیونی از The Banker’s Wife بازی می‌کند

13 September 2018 - 21:42

مطابق با گزارش Deadline، رزاماند پایک (Rosamund Pike)، ستاره‌ی فیلم Gone Girl «دختر گمشده» در  اقتباس تلویزیونی از رمان تریلر The Banker’s Wife «همسر بانک‌دار» نوشته‌ی کریستینا الگر (Cristina Alger) بازی خواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

رمان «همسر بانک‌دار» که در ماه ژوئیه منتشر شد داستانی زن‌محور درباره‌ی بیوه‌ای است که پی می‌برد همسرش که به تازگی در پی سقوط هواپیما در کوه‌های آلپ ناپدید شده است فهرستی از مشتریان مسئله‌دار و لپ‌تاپی رمزگذاری شده را در اختیار داشته است. او همچنین پی می‌برد که مرگ همسرش عمدی بوده و اکنون جان خودش در خطر است. رمان همچنین داستان زن روزنامه‌نگاری را روایت می‌کند که برای نوشتن درباره‌ی خانواده‌های ثروتمند در آمریکا مشهور است. او با قصد کناره‌گیری از حرفه‌ی نویسندگی با یکی از همین افراد ثروتمند ازدواج می‌کند اما مرگ مرشدش او را به عرصه بازمی‌گرداند. تحقیقات او با زندگی شخصی‌اش و نیز جست‌وجوی بیوه برای کشف حقیقت تلاقی می‌کند.

تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه بر عهده‌ی پایک و فرد کارکشته‌ی دنیای تلویزیون لینکا گِلَتر (Linka Glatter) است. گلتر همچنین تعداد نامشخصی از قسمت‌های این سریال را کارگردانی خواهد کرد. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده‌ی شری مارش (Sherry Marsh) و گسترش آن بر عهده‌ی‌ مردیچ استایم (Mereditch Stiehm) است که برای گسترش سریال تریلر جنایی دانمارکی/سوئدی The Bridge «پل» شناخته می‌شود. استایم و گلتر پیش از این در سریال Homeland «میهن» محصول شبکه‌ی شوتایم (Showtime) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

در حال حاضر شبکه، ترتیب قسمت‌ها و تاریخ شروع ساخت این سریال مشخص نیست. کمپانی Federation Entertainment به تازگی حقوق این رمان را خریداری کرده و این سریال با مشخص شدن نویسنده/خالق، کارگردان و ستاره‌ی آن گام بزرگی به سمت ساخته شدن برداشته است.

پایک که بیش‌تر برای نقش نامزد اسکار خود در تریلر روان‌شناسانه‌ی «دختر گمشده» ساخته‌ی دیوید فینچر (David Fincher) محصول سال ۲۰۱۴ شناخته می‌شود، به تازگی در بازسازی انیمیشن موفق Thunderbirds Are Go محصول سال ۱۹۶۰ و انیمیشن Mooninvalley صداپیشگی کرده است. او همچنین در درام زندگی‌نامه‌ای A Private War «یک جنگ شخصی»  که در تاریخ ۲ نوامبر اکران می شود دیده خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.