تاریخ انتشار سریال Queen America مشخص شد

14 September 2018 - 09:00

به نقل از Deadline، شبکه‌ی فیسبوک واچ (Facebook Watch) اعلام کرده است سریال کمدی Queen America که در آن ستاره‌ی هالیوود کاترین زتا جونز (Catherine Zeta-Jones) نقش آفرینی می‌کند در تاریخ ۲۱ نوامبر از این شبکه پخش خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال ۱۰ قسمتی در ایالت Oklahoma ساخته شده است و داستان Vicki Ellis که از مشهور‌ترین مربیان ایالت در زمینه‌ی هنری بود، را به نمایش می‌کشد. در این سریال Samantha Stone که شخصی بی‌چاره است امید دارد که Vicki او را تبدیل به یکی از مدعیان بهترین بانوی آمریکا کند. Vicki توسط تمامی شرکت‌کنندگان جوان زیر ذره بین قرار می‌گیرد چرا که او می‌تواند شخصی که می‌خواهد را برنده‌ی این مسابقه کند، اما زمانی که او با Samantha روبه‌رو می‌شود داستان کمی متفاوت خواهد شد.

در این سریال کمدی علاوه بر زتا جونز بازیگرانی همچون جودیت لایت (Judith Light)، ویکتوریا جاستیس (Victoria Justice)، جنیفر پستفلدت (Jennifer Westfeldt)، ایزابل آمارا (Isabelle Amara)، مولی پرایس‌ (Molly Price)، مگان وست (Megan West) و رانا روی (Rana Roy) حضور دارند. سریال Queen America توسط Meaghan Oppenheimer خلق شده است. همچنین گویمون کاسادی (Guymon Casady) و سوزان بایمل (Suzan Bymel)‌ در کنار جنیس ویلیامز (Janice Williams) مدیریت اجرایی این عنوان را برعهده خواهند داشت.

زتا جونز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای ایفای نقش در فیلم اقتباسی Chicago است. او همچنین نامزد Golden Globe، و چندین و چند جایزه‌ی دیگر برای بازی در آن فیلم به عنوان بهترین نقش مکمل شده و همچنین اخیرا نیز در فیلم Cocaine Godmother نقش آفرینی کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.