جنیفر گارنر در فیلم Yes Day محصول نت‌فلیکس بازی می‌کند

14 September 2018 - 13:05

در حالی که جینفر گارنر (Jennifer Garner) در حال حاضر فیلم اکشن انتقامی Peppermint را بر پرده‌ی سینما دارد اما این بازیگر کارکشته فیلم شادتری را به عنوان پروژه‌ی بعدی‌اش برگزیده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، جنیفر گارنر برای بازی در فیلم Yes Day «روز بله» محصول اورجینال شبکه‌ی نت‌فلیکس (Netflix) قرارداد امضا کرده است. «روز بله» براساس رمان کودکانه‌ی پرفروش به همین نام نوشته‌ی ایمی روزنتال (Amy Rosenthal) ساخته می‌شود. عنوان این فیلم به رویداد سالیانه‌ای اشاره دارد که در آن والدین باید به هرگونه خواسته‌ی فرزندان‌شان بله بگویند.

این فیلم توسط میگل آرتتا (Miguel Arteta) کارگردانی می‌شود که پیش از این با گارنر در فیلم Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day همکاری کرده است. نویسندگی این اثر بر عهده‌ی جاستین مالن (Justin Malen) و تهیه‌ی آن بر عهده ی گارنر است.

اگرچه فیلم «روز بله» از نقش‌های اکشن‌محور گارنر در آثاری نظیر Alias «نام مستعار»، Elektra و Peppermint فاصله دارد اما اولین فعالیت او در عرصه‌ی کمدی محسوب نمی‌شود. گارنر پیش از این در آثاری کمدی از قبیل Juno «جونو»، The Invention of Lying «اختراع دروغ» و Love Simon حضور داشته است. او همچنین به همراه دیوید تِنِنت (David Tennant) در Camping، سریال کمدی جدید شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) بازی کرده است. گارنر در این مجموعه نقش کاترین همسر کنترل‌گر والت (تننت) را ایفا می‌کند.

این سریال که شامل هشت قسمت است داستان سفری تفریحی را روایت می‌کند که به طرز مضحکی از جریان اصلی‌اش خارج می‌شود. این سریال در تاریخ ۱۴ اکتبر از طریق شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.