پوسترهای انیمیشن جدید دیزنی، Nutcracker and the Four Realms منتشر شد

14 September 2018 - 23:00

دیزنی نه پوستر جدید از شخصیت‌‌های فیلم The Nutcracker and the Four Realms، بازآفرینی داستان کلاسیکِ «فندق شکن و چهار قلمرو» را منتشر کرد. این فیلم با هنرنمایی هلن میرن (Helen Miren)، مکنزی فوی (Mackenzie Foy)، کیرا نایتلی (Keira Knightley)، مورگان فریمن (Morgan Freeman)، میستی کاپلند (Misty Copeland)، ایوهنیو فریمن (Eugenio Freeman)، جیدن فوارا-نایت (Jaden Fowora-Knight)، ریچارد گرنت (Richard Grant) و حضور افتخاری جک وایت هال (Jack Whitehall) همراه خواهد بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تمام چیزی که کلارا (با بازی کلیر فوی) می‌خواهد یک کلید است؛ کلیدی که به وسیله‌ی آن جعبه‌ای را باز خواهد کرد که هدیه‌ای گرانبها از طرف مادر مرحومش در آن قرار گرفته است. در جشن تعطیلات سالانه‌ی پدرخوانده‌ کلارا (با بازی مورگان فریمن) یک رشته نخ طلایی در جلوی او ظاهر می‌شود و او را به سمت به دست آوردن آن کلید هدایت ‌می‌کند؛ اما وقتی کلارا آن رشته را دنبال می‌کند ناگهان خود را در یک دنیای موازی مرموز و عجیب و غریب می‌یابد. در آنجا کلارا با سربازی به نام فیلیپ (با بازی جیدن فوارا-نایت) و گروهی موش و نایب السلطنه‌ای که بر سه قلمرو به نام‌های سرزمین برفی، سرزمین گل‌ها و سرزمین شیرینی‌ها حکومت می‌کند؛ آشنا می‌شود. کلارا و فیلیپ باید برای بازپس گرفتن کلید و برگرداندن تعادل به دنیایی که اکنون ناپایدار شده، شجاعانه به قلمروی شوم چهارم یعنی خانه‌ی مادر جینجر ظالم (با بازی هلن میرن) بروند و با آن رو به رو شوند.

در فیلم جدید تعطیلاتِ دیزنی، «فندق شکن و چهار قلمرو» شاهد بازی کیرا نایتلی در نقش شوگر پلام (آلو شیرین) و هنرنمایی ویژه‌ی میستی کاپلند خواهیم بود. لاسه هالستروم (Lasse Hallström) و جو جانستون (Joe Johnston) با الهام گرفتن از داستان کلاسیک ای. تی. اِی هافمن (E.T.A Hoffman) این فیلم را کارگردانی کرده‌اند. مارک گوردون (Mark Gordon) و لری فرانکو (Larry Franco) تهیه کنندگان فیلم و سارا اسمیت (Sara Smith) و لیندی گلدستین (Lindy Goldstein) نیز تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

داستان فندق شکن [با عنوان فندق شکن و شاه موش‌ها اثر هافمن در سال ۱۸۱۶] به حدی تأثیرگذار بوده است که در اواخر قرن نوزدهم میلادی، موسیقی‌دان معروف روسی، چایکوفسکی (Tchaikovsky) با الهام از آن یکی از مشهورترین قطعات خود را نواخت.

گفته می‌شود که «فندق شکن و چهار قلمرو» دوم نوامبر امسال اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.