ملیسا لئو و بلا ثورن در فیلم Leave Not One Alive حضور خواهند داشت

14 September 2018 - 23:00

به گزارش ددلاین ملیسا لئو (Melissa Leo) و بلا ثورن (Bella Thorne) دو نقش اصلی فیلم Leave Not One Alive را بازی خواهند کرد. این تریلر انتقام جویانه‌ که در نیویورک فیلمبرداری می‌شود همچنان در مرحله‌ی تولید قرار دارد.

علاوه بر لئو و ثورن، جیک ویری (Jake Weary)، مایکل پاتس (Micheal Potts)، بندیکت ساموئل (Benedict Samuel)، کوین کاریگن (Kevin Corrigan) و آدرین مارتینز (Adrian Martinez) از دیگر ستارگان حاضر در فیلم هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان یک بازیگر زن تئاتر به نام لیلیان کوپر ( با بازی لئو) را روایت می‌کند که پسرش به طور مرموزی می‌میرد. وقتی افسر مسئول پرونده (با بازی پاتس) پس از انجام تحقیقات، علت مرگ را اوردوز تصادفی تشخیص می‌دهد، لیلیان تحیقات خود را پی می‌گیرد که این تحقیقات او را بطور ناخواسته‌ای با فروشنده‌ی مواد مخدر پسرش (با بازی ثورن) آشنا می‌کند و در ادامه همراه می‌سازد. در طی جستجوی لیلیان برای کشف علت مرگ پسرش؛ او دچار توهم می‌شود و خود را در قالب نقش‌هایی که بازی کرده است می‌بیند که همچون صدایی درونی او را به انتقام جویی از مرگ پسرش دعوت می‌کنند.

کمپانی Ace Pictures Entertainment و DeerJen در تهیه و تولید فیلم دست دارند. جن گیتین Jen Gatien)، پیتر ونگ (Peter Wong) و تیمور بکبسونوف (Timur Bekbosunov) نیز تهیه کنندگان فیلم خواهند بود. تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هم عبارتند از جانی چانگ (Johnny Chang) و اما لئو (Emma Leo) از Ace Pictures Entertainment.

لئو بیشتر بخاطر بازی در فیلم The Fighter (مشت زن) به عنوان اَلیس اکلوند-وارد شناخته می‌شود. این فیلم افتخارات زیادی برای او به ارمغان آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن اشاره کرد. لئو اخیرا نیز در درام کمدی Furloagh نقش مقابل تسا تامپسون (Tessa Thompson) را بازی کرده است.

ثورن هم در فیلم‌های موفق زیادی نقش آفرینی کرده است. او در فیلم درام/رمانتیک Midnight Sun و فیلم کمدی Blended (مخلوط) در کنار بازیگرانی همچون آدام سندلر (Adam Sandler) و درو بری مور (Drew Barrymore) بازی کرده است. فیلم Assassination Nation، که یک تریلر کمدی است؛ پروژه‌ی بعدی‌ای خواهد بود که ثورن در آن حضور دارد. اودیسه یانگ (Odessa Young) و سوکی واترهاوس (‌Suki Waterhouse) از دیگر بازیگران حاضر در این پروژه هستند. این فیلم سپتامبر امسال اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.