استیو کوگان و دیوید میچل ستارگان فیلم کمدی Super Rich خواهند‌بود

15 September 2018 - 15:01

بر اساس خبری که Deadline به تازگی منتشر کرده‌است بازیگران کمدی و اصالتا بریتانیایی یعنی استیو کوگان (Steve Coogan) و دیوید میچل (David Mitchell) قرارداد بازی در فیلمی کمدی به نام Super Rich از شرکت Sony Pictures International Productions و Film4 که به‌زودی منتشر می‌شود را امضا کردند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Super Rich یک میلیاردر که یک مغازه خرده‌فروشی پارچه دارد را دنبال خواهد‌ کرد. انسانی خود‌شیفته که زندگی‌اش سرد و بی‌‎روح است، و برای ثبت وقایع روزمره‌اش روزنامه‌نگاری را استخدام می‌کند. کوگان نقش مرد میلیاردر را بازی خواهد‌کرد، در حالی‌که میچل در نقش روزنامه‌نگار هنرنمایی می‌کند.

کارگردان مایکل وینترباتم (Micheal Winterbottom) در سال ۲۰۱۵ فیلم مستندی بنام The Emperor’s New Clothes «لباس جدید امپراطور» با بازی راشل برند (Russel Brand) را کارگردانی کرده است. این فیلم انتقادهای زیادی را از منتقدان دریافت کرده است چرا که به تشریح گسل عمیقی که بین طبقه فقیر و پولدار در شهرهایی مثل لندن و نیویورک وجود دارد، پرداخته‌است. وینترباتم اخیرا با کوگان بر روی سریال و فیلم The Trip همکاری می‌کند.

فیلم Super Rich توسط ملیسا پارمنتر (Melissa Parmenter) از Revolution Films به همراه دامیان جونز (Damian Jones) از DJ Films تولید خواهد‌ شد. شروع فیلم‌برداردی از پاییز ماه و در منطقه‌ای که تا به امروز مخفی است، آغاز می‌گردد.

دیوید میچل علاوه بر ایفای نقش به عنوان بازیگر، فیلم‌نامه Super Rich را نیز خواهد‌ نوشت. وی به دلیل کار روی برنامه‌ی بریتانیایی Peep Show که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ پخش می‌شد مشهور شده است. کوگان اما موفقیت چشمگیری در فرانچایز The Trip و همچنین نقش‌های موفق دیگر از جمله فرانچایز Night at the Museum «شب در موزه» و Despicable Me «من نفرت انگیز» نیز داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.