دارن کریس به فیلم Midway از رولند امریچ پیوست

15 September 2018 - 15:31

Deadline تایید کرد دارن کریس (Darren Criss) بازیگر فیلم‌های American Crime Story و Glee به جمع بازیگران فیلمی اکشن از جنگ جهانی دوم به نام Midway از رولند امریچ (Roland Emmerich) پیوست. هنوز جزئیاتی از اینکه کریس نقش چه کسی را در فیلم بازی خواهد کرد، مشخص نیست. برای آگاهی از ادامه‌ی خبر، با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی از نبرد Midway ساخته شده است که نقطه‌ی عطفی در جنگ جهانی دوم محسوب می‌گردد. این فیلم صحنه‌های قهرمانانه از نبرد هولناک سربازان و خلبانان را به نمایش می‌گذارد که موجب غرور آفرینی و غم‌انگیزی جنگ می‌شود.

دیگر بازیگران Midway شامل پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) بازیگر The Conjuring در نقش دریا سالار ادوین لایتون (Edwin Layton)، لوک ایوانز (Luke Evans) بازیگر The Alienist و Beauty and the Beast در نقش فرمانده وید مک کلوسکی (Wade McClusky)، وودی هارلسون (Woody Harrelson) بازیگر Solo: A Star Wars Story در نقش دریا سالار چستر نیمیتز (Admiral Chester Nimitz)، مندی مور (Mandy Moore) بازیگر This Is Us، آرون اکهارت (Aaron Eckhart) بازیگر The Dark Knight، نیک جوناس (Nick Jonas) بازیگر Jumanji: Welcome To The Jungle، دنیس کوآید (Dennis Quaid) بازیگر The Day After Tomorrow، کین جانسون (Keean Johnson) بازیگر Alita: Battle Angel و تادانوبو آسانو (Tadanobu Asano) بازیگر Thor و ۴۷ Ronin می‌گردنند.

فیلم Midway توسط وس توک (Wes Tooke) نویسنده‌ی Colony از استودیو Stuard Ford نوشته شده و توسط Centropolis Entertainment از امریچ، هرالد کلوسر (Harald Kloser) و مارگ گوردون (Mark Gordon) تهیه خواهد شد. تولید این فیلم هم اکنون در حال انجام است.

منابع مالی فیلم Midway را Starlight Entertainment Group و Providence Entertainment تامین می‌کنند و Lionsgate قرار است تا فیلم را در آمریکا و چین توزیع کند. شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) نیز یک نسخه‌ی حماسی نبرد Midway را با بودجه‌ای بسیار زیاد در سال ۱۹۷۶ منتشر کرد که در آن چارلتون هستون (Charlton Heston)، هنری فوندا (Henry Fonda)، جیمز کوبورن (James Coburn) و توشیرو میفونه (Toshiro Mifune) بازی می‌کردند.

فیلم سینمایی Midway قرار است تا رسما در هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ مصادف با ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ اکران شود و به فیلم‌های مهم دیگری مثل Wonder Woman 1984 که در یکم نوامبر، Sonic the Hedgehog که در هشتم نوامبر و Terminator 6 که در پانزدهم نوامبر اکران می‌شوند، بپیوندد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.