ستاره سریال Breaking Bad به سریال Westworld پیوست

15 September 2018 - 18:00

طبق گزارش صورت گرفته از سوی سایت خبری ددلاین بازیگر نامزد گلدن گلوب و برنده جایزه امی، آرون پل (Aaron Paul) که در سریال Breaking Bad به خوبی درخشید، به فصل سوم سریال علمی‌تخیلی برنده جایزه شبکه HBO، وست‌ورلد، پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز اعلام نشده نقش آرون در این فصل از سریال چیست اما گویا این بازیگر، در فصل سوم ثابت خواهد بود. پل در حال حاضر سر کار پیش تولید آنتولوژی اپل، Are You Sleeping است.

جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیزا جوی (Lisa Joy) مدیران اجرایی سریال، اشارات جزئی به وقایع فصل جدید سریال داشته‌اند. آن‌ها به تغییر اساسی در روایت داستان اشاره کردند:

چیزی که درباره این شخصیت‌ها جذاب و اجباری است، این است که آن‌ها انسان نیستند. همان‌طور که قبلا گفتیم، انسان‌ها توسط همان حلقه‌هایی که میزبان‌ها هستند، حتی بطور کوچکتری، محدود شده‌اند. نمی‌توانیم از شخصیت‌های انسان انتظار داشته باشیم از این داستان نجات یابند. میزبان‌ها نوع متفاوتی از فناناپذیری دارند که متفاوت است. بنظرم در مورد دالارس، دیدگاه و مجموعه اهداف طولانی‌تری وجود دارد. آن‌ها موجودیت دارند. این سطح جذابی از درگیر شدن در داستان است.

سریال وست‌ورلد که اُدیسه تاریکی درباره طلوع خودآگاهی مصنوعی و ظهور شکل جدیدی از زندگی روی زمین است، ساخته جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی ابرامز (J.J. Abrams)، ریچارد جی لوییز (Richard J. Lewis)، روبرتو پاتینو (Roberto Patino)، آتنا ویکهام (Athena Wickham) و بن استفانسون (Ben Stephenson) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. وست‌ورلد را کمپانی‌های Kilter Films و Bad Robot Productions با همکاری برادران وارنر می‌سازند. این سریال براساس فیلمی نوشته‌ی مایکل کریکتون (Michael Crichton) است.

تاریخ پخش فصل سوم هنوز اعلام نشده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.