سر قطع شده جانی دپ در دستان نورمن ریدوس!

7 September 2016 - 19:00

سریال The Walking Dead ماه آینده وارد فصل هفتم خود می‌شود، در حالی که طرفداران به مدت یک سال در حالت دردناک وقفه موقت قرار گرفته بودند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید. فصل قبلی این سریال با کلیف هنگری دراماتیک به پایان رسید و میلیون‌ها طرفدار را با این سوال تنها گذاشت که چه کسی در پشت دوربین منتظر خوردن ضربه نیگان است. این تصمیمِ خلاف عرف و عجیب از طرف سازنده سریال باعث به وجود آمدن یکی از بزرگترین مشاجره‌هایی شد که سریال تا کنون آن را تجربه کرده‌است.

چیزی حدود یک ماه تا بازگشت این سریال به تقویم پخش AMC فاصله داریم و در حال حاظر بازیگران مجموعه در حال فیلم‌برداری فصل هفتم هستند. The Walking Dead در سال‌های اخیر شهرت خود را به دلیل بودن در میان یکی از جدی‌ترین سریال‌های تلویزیونی به دست آورده‌است. با این وجود، این موضوع باعث نمی‌شود که عوامل آن شوخ طبعی خود را بعد از کنار رفتن دوربین به نمایش نگذارند.

نورمن ریدوس (Norman Reedus) که نقش دریل دیکسون را در سریال دارد، به خاطر ارتباط با طرفداران و حس شوخ طبعیش شناخته می‌شود. او اخیرا عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که مربوط به پشت صحنه سریال است، از همه مهم‌تر اینکه تصویر سر موجود در این عکس کمی آشنا به نظر می‌رسد:

۵

فصل قبل، تهیه‌کننده و مسئول جلوه‌های ویژه سریال گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) و تیمش سه سر برای پیش برد روند داستان سریال در قسمت دوازدهم طراحی کردند. اگر به خاطر داشته باشید، در آن قسمت قرار بود بازماندگان محبوب ما، برای وارد شدن با پایگاه نیگان از یک سر بریده، برای گول زدن نگهبان در و دسترسی به این پایگاه استفاده کنند. در آن زمان اینطور به نظر می‌آمد که هویت این سه سر در دنیای واقعی چندان مهم نباشد ولی به نظر موضوع از این قرار نبوده است. در ماه مارس نیکورتو در مصاحبه با EW گفت:

یکی از آن سرها، نمی‌دانم با گفتن این موضوع به دردسر میوفتم یا نه، جانی دپ (Johnny Depp) بود. فکر کنم یک نسخه اولیه و ماکت مانند، برای سر مانکن میخواستیم و قرار شد از شکل سر و صورت جانی دپ فقط برای نمونه اولیه استفاده کنیم. دقیقا یادم نمی‌آید که سر سوم مال چه کسی بود. نورمن مدام سر صحنه به من می‌گفت که وقتی فیلم‌برداری تمام شد، سرها را می‌خواهد.

ظاهرا، بر اساس عکسی که به انتشار گذاشته‌است، نورمن ریدوس به خواسته‌هایش می‌رسد. هنوز مشخصی نیست که جانی دپ به این موضوع که از شکل ظاهری‌اش در یک سریال استفاده شده‌است چه واکنشی نشان بدهد. ولی مشخص است که قطعا از حس عجیب به وجود آمده پیرامونش لذت خواهد برد. چون به هر حال اگر دپ نام بزرگی نبود، از چهره او برای این کار استفاده نمی‌کردند. این موضوع نیز وجود دارد که بسیاری می‌گویند حضور فرانک دیلین (Frank Dillane) در سریال Fear the Walking Dead و ظاهرش، شبیه حضور جانی دپ جوان در فیلم A Nightmare on Elm Street «کابوسی در خیابان اِلم» است.

مشخص نیست که آیا در پشت پرده این عکس اینستاگرامی پیامی وجود دارد یا نه ولی قطعا نخندیدن به آن کار سختی است. اگر دقیق‌تر نگاه کنید، رازهای زیادی در این عکس برای کشف کردن وجود دارد. اول اینکه چه کسی عروسک پلنگ صورتی را امضا کرده‌‍‌است؟ و اینکه چرا سر جدا شده جانی دپ در کنار عروسک پلنگ صورتی قرار دارد؟ حداقل این سوالات مسخره، ذهن ما را از این موضوع کلیشه‌ای دور میکند که نیگان چه کسی را کشته‌است.

فصل هفتم سریال The Walking Dead یکشنبه ۲ آبان ماه امسال از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.