شبکه AMC برنامه‌های جدیدی برای سریال مردگان متحرک دارد

15 September 2018 - 21:00

سایت خبری ComingSoon اخیرا فیلمی پخش کرد که ۶ راه احتمالی اتمام مردگان متحرک را نشان می‌داد اما گویا شبکه AMC برنامه‌های دیگری در سر دارد. مردگان متحرک ده سالی تا نابودی زامبی‌ها فاصله دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جاش ساپان (Josh Sapan) عضو هئیت مدیره شبکه AMC به هالیوود ریپورتر گفته: مردگان متحرک یک دنیاست و ما برای دهه بعدی آن برنامه‌هایی داریم. این طرح، برنامه‌ دقیقی برای احترام گذاشتن به دنیای طرفداران‌اش است.

در این گزارش آمده که ساپان Fear the Walking Dead را نمونه دیگری از فرنچایز توسعه یافته سریال اصلی می‌داند.

آیا سریال مردگان متحرک می‌تواند ده سال دیگر هم ادامه یابد؟ حتما، اما سوال اصلی این است که آیا واقعا این کار لازم است. با اینکه می‌توان مجموعه کتاب‌های رابرت کرکمن را سال‌ها مورد جستجو و کاوش قرار داد، این احتمال هست که این سریال آنقدری پیش نرود که به تمامی بخش‌ها بپردازد.

فصل نهم این سریال اولین آزمایش واقعی قابلیت سریال برای ادامه یافتن بدون حضور ریک و مگی است. با فرض اینکه سریال برای فصل دهم تمدید شود، تا سال آینده ابعاد بلند مدت سریال مشخص نمی‌گردند. افت نمرات سریال حاکی از این است که شاید برخی از این سریال خسته شده‌اند. هرچند این سریال محبوب‌ترین سریال کابلی خواهد ماند.‌ سریال Fear the Walking Dead نیز با افت نمره مواجه شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.