فهرست بازیگران فیلم Dragged Into Sunlight منتشر شد

15 September 2018 - 23:00

بنابر گزارش ددلاین جو بگوس (Joe Begos) کارگردان تریلر ترسناک جدید، Dragged Into Sunlight فهرست رسمی بازیگران حاضر در این فیلم را اعلام کرد. در این فهرست نام بازیگرانی همچون دورا مدیسون (Dora Madison)، ترو کالینز (Tru Collins) و ریس ویکفیلد (Rhys Wakefield) به چشم می‌خورد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیسون نقش یک نقاش با استعداد را بازی می‌کند که با بدترین مانع خلاقانه‌ای که تا به حال با آن مواجه شده است، رو به رو می‌شود. او در تلاش برای یافتن منبع الهامش، خود را غرق در دنیایی پر از مواد، رابطه جنسی و قتل در یک مخروبه‌ی لعنتی در لوس آنجلس می‌یابد.

بگوس کار فیلمسازی خود را در سال ۲۰۱۴ و با ساخت یک اسلشر آدم‌ربایی بیگانه یعنی Almost Human آغاز کرد. این فیلم در سال ۲۰۱۳ توسط فستیوال فیلم بین المللی تورنتو در لیست انتخابی “دیوانگی‌ نیمه شب” قرار گرفت. فیلم بعدی او The Mind’s Eye که یک تریلر انتقام جویانه بود، دو سال بعد در TIFF به نمایش در آمد و در نهایت در همان سال توانست جایزه “بهترین کارگردانی برای فیلم ترسناک” را در Fantastic Fest برای او به ارمغان بیاورد.

مانند دو فیلم قبلی بگوس، Dragged Into Sunlight هم بصورت ۱۶ میلیمتری فیلمبرداری خواهد شد. گویا قرار است در ساخت این فیلم جلوه‌های ویژه کامپیوتری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.