لاکیت استنفیلد به فیلم Uncut Gems می‌پیوندد

15 September 2018 - 22:31

مطابق با گزارش Deadline، لاکیت استنفیلد (Lakeith Stanfield)، ستاره‌ی فیلم Sorry To Bother You به کمدی/درام جنایی Uncut Gems با حضور آدام سندلر (Adam Sandler) در نقش اصلی ساخته‌ی برادران سفدی (Safdie Brothers) پیوسته است. نت‌فیلکس این فیلم را در سراسر جهان توزیع خواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم که رویدادهای آن در منطقه‌ی دایموند (Diamond) نیویورک می‌گذرد، داستان مالک یک جواهرفروشی (با بازی سندلر) را روایت می‌کند که به قمار اعتیاد دارد و سعی می‌کند تا روابط و بدهی‌هایش را در آن واحد مدیریت کند. استنفیلد نقش متحد کلیدی مشتری مشهور جواهرفروشی را ایفا خواهد کرد.

مضاف بر استنفیلد، اریک بوگوسیان (Eric Bogosian) و جاد هیرش (Judd Hirsch) نیز برای حضور در این فیلم انتخاب شده‌اند. فیلمبرداری این اثر قرار است اواخر سال جاری آغاز شود.

فیلمنامه‌ی Uncut Gems توسط جاش سفدی (Josh Safdie)، بن سفدی (Ben Safdie) و رونالد برونستاین (Ronald Bronstein) نوشته شده است. سباستین بر-مک‌کلارد (Sebastian Bear-McClard)، اسکار بویسان (Oscar Boyson)، اسکات رودین (Scott Rudin) و الی بوش (Eli Bush) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و اما تیلینگر کاسکوف (Emma Tillinger Koskoff) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.