تصاویر جدیدی از سریال The Conners منتشر شد

16 September 2018 - 09:00

شبکه ABC تصاویر جدیدی را از سریال The Conners «کانرها» که نسخه‌ای فرعی برای سریال Roseanne «روزان» است را منتشر کرد. به نظر می‌رسد که این سریال در حال حرکت رو به جلو بدون حضور شخصیت اصلی آن روزان بار «Roseanne Barr» است که به دلیل صحبت‌های نژاد پرستانه از سریال کنار گذاشته شد. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این سریال، پس از یک اتفاق ناگهانی، کانرها «Conners» باید با مشکلاتی در خانواده لانفورد «Lanford» دست و پنجه نرم کنند که تا پیش از این با آن‌ها مواجه نشده‌اند. این خانواده شامل دن «Dan»، جکی «Jackie»، دارلین «Darlene»، بکی «Becky» و دی‌جی «D.j.» می‌شود و آن‌ها با موانعی همچون وظایف والدین، یک دوران غیر منتظره، فشارهای مالی، پیری و فشارهای آمریکا بر روی طبقه کارگر دست و پنجه نرم می‌کنند.

گودمن «Goodman» چندی پیش در اظهاراتی گفته است که ظاهراً در این سریال شخصیت بار مرده است و شوهر وی برای مرگ همسرش بسیار ناراحت خواهد بود.

سریال The Conners در پاییز سال جاری از شبکه ABC در قالب ۱۰ قسمت پخش خواهد شد. بازیگران این سریال شامل جان گودمن «John Goodman» در نقش دن، لاری میت کالف «Laurie Metcalf» در نقش جکی، سارا گیلبرت «Sara Gilbert» در نقش دارلین، لیسی گورنسن «Lecy Goranson» در نقش بکی و مایکل فیشمن «Michael Fishman» در نقش دی‌جی هستند.

تام ورنر «Tom Werner» به همراه سارا گیلبرت، بروس هلفورد «Bruce Helford»، دیو کپلن «Dave Caplan»، بروس راسمسن «Bruce Rasmussen» و تونی هرناندز «Tony Hernandez» تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. همچنین بروس هلفورد، بروس راسمسن و دیو کپلن نویسندگان The Conners هم محسوب می‌شوند. این سریال توسط تام ورنر و کمپانی Werner Entertainment تولید خواهد شد.

سریال The Conners در تاریخ شانزدهم اکتبر سال جاری «۲۴ مهر ۱۳۹۷» از شبکه ABC پخش خواهد شد.

تصاویر جدید منتشر شده از سریال The Conners:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.