تصاویر جدیدی از فیلم White Boy Rick منتشر شد

16 September 2018 - 09:30

کمپانی Studio 8 تصاویر جدیدی از فیلم White Boy Rick که یک درام جنجالی بر اساس داستان واقعی محسوب می‌شود، منتشر کرد. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم یک داستان واقعی را روایت می‌کند که درون شهر دیترویت در دهه‌ی ۱۹۸۰ زمانی که دولت‌ها درحال مبارزه علیه مواد مخدر بودند را روایت می‌کند. این فیلم داستان یک پسر به همراه پدر کارگر خود را روایت می‌کند که ابتدا یک خبرچین اف‌بی‌آی و بعدها به یک قاچاقچی مواد مخدر تبدیل می‌شود را روایت می‌کند. پس از مدتی پدر وی دستگیر و به حبس ابد محکوم می‌شود.

ریچی مریت «Richie Merritt» پانزده‌ ساله هنگامی یک استعدادیابی بزرگ در سطح جهان در شهر بالتیمور «Baltimore» کشف و برای ایفای نقش درون فیلم White Boy Rick انتخاب شد. استعداد ذاتی، جذابیت و همچنین شیمی او با متی مک‌کانهی «Matthew McConaughey» که نقش پدرش را درون فیلم بازی می‌کند، جزو دلایلی بود که مریت را برای ایفای نقش در این فیلم از دیگر بازیگران متمایز می‌کرد.

برنده اسکار جنیفر جیسون لی «Jennifer Jason Leigh» و روری کوچرین «Rory Cochrane» که نقش دو مامور همکار ریک «Rick» را برای یک خبرچینی سری بازی می‌کنند به همراه برایان تری هنری «Brian Tyree Henry» در نقش جکسون «Jackson» یک مامور مواد مخدر، نامزد دو جایزه اسکار بروس درن «Bruce Dern» در نقش ری ورش «Ray Wershe» پدر بزرگ ریک، نامزد سه جایزه اسکار پایپر لاری «Piper Laurie» در نقش ورنا ورش «Verna Wershe» مادربزرگ ریک، بل پاولی «Bell Powley» در نقش داون «Dawn» که خواهر ریک محسوب می‌شود، جاناتان میجرز «Jonathan Majors» در نقش جانی کری «Johnny Curry»، آر جی سایلر «RJ Cyler» در نقش رادل کری «Rudell Curry»، و کیانا سیمون سیمپسون «Kyanna Simone Simpson» در نقش برندا «Brenda» از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم White Boy Rick توسط یان دمانژ «Yann Demange» بر اساس یک فیلم‌نامه نوشته شده توسط لوگان نواه میلر «Logan Noah Miller» کارگردانی خواهد شد. جان لشر «John Lesher»، جولی یورن «Julie Yorn» دارن آرونوفسکی «Darren Aronofsky» و اسکات فرانکلین «Scott Franklin» تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.

اثر درام White Boy Rick در تاریخ ۱۴ سپتامبر «۲۳ شهریور» بر روی پرده سینماها رفت.

تصاویر منتشر شده از فیلم White Boy Rick:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.