پوستر جدیدی از عنوان Overlord منتشر شد

16 September 2018 - 11:38

استودیو‌ی Paramount Pictures و Bad Robot Productions به تازگی پوستری جدید از فیلم Overlord منتشر کرده‌اند که در آن هواپیمایی به همراه قطرات خون به تصویر کشیده شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم مربوط به شب D-Day است که در آن گروهی از آمریکایی‌ها در خطوط عقب دشمن درگیر می‌شوند و در تلاش هستند تا ماموریتی نفس‌گیر را برای تهاجمی موفقیت‌آمیز شکل دهند. اما هرچه آن‌‌ها به هدف خود نزدیک‌تر می‌شدند متوجه می‌شدند که نیرو‌‌های نازی تنها مشغول فعالیت‌‌های نظامی نیستند و به فعالیت‌های دیگر نیز می‌پردازند.

فیلم Overlord توسط جولیوس آوری (Julius Avery) کارگردانی شده و ایده‌ی این عنوان توسط نویسندگان فیلم The Hunger Games یعنی بیلی رای (Billy Ray) و آبرامز (Abrams) صورت گرفته است. فیلم‌نامه‌ی این عنوان توسط رای و مارک ال اسمیت (Mark L. Smith) نوشته شده است. لیندسی وبر (Lindsay Weber) و آبرامز تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. همچنین جو بورن (Jo Burn)، جان کوهن (Jon Cohen) و کوری بنت لوییس (Cory Bennett Lewis) به عنوان مدیران اجرایی این نمایش فعالیت خواهند کرد.

بازیگرانی که در این عنوان حضور دارند عبارت‌اند از: جوان آدپو (Jovan Adepo)، ویات راسل (Wyatt Russell)، جکوب آندرسون‌ (Jacob Anderson)، دومینیک اپلوایت (Dominic Applewhite)، پیلو آسبائک (Pilou Asbaek)، جان ماگارو (John Magaro)، ماتیلده الیویر (Mathilde Ollivier) و بوکیم وودبین (Bokeem Woodbine).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.