سومین فیلم «چگونه اژدهاتونو آموزش بدید» نقطه‌ی پایانی بر این فرانچایز است

16 September 2018 - 15:00

کارگردان دین دبلویس (Dean DeBlois) در یک مصاحبه با مجله‌ی Entertainment Weekly تایید کرد که انیمیشن بعدی شرکت‌های یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و دریم وورکس انیمیشن (DreamWorks Animation) که فیلم How to Train Your Dragon: The Hidden World «چگونه اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی» است، یک جمع‌بندی کلی برای فرانچایز «چگونه اژدهاتونو آموزش بدید» و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی از آن است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دین دبلویس گفت:

ما زمان زیادی را به این موضوع فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید از این شخصیت‌ها خداحافظی کنیم اما از راهی درست. شما همانطور که در تریلر شنیدید، متوجه خواهید شد که چرا هیکاپ (Hiccup) می‌گوید: “هنگامی که من یک پسربچه بودم آنجا اژدها بود” و در آخر فیلم شما به پاسخ تمام سوالاتتان در مورد اینکه چه اتفاقی برای آنها افتاد خواهید رسید.

و در ادامه بلویس جزئیات بیشتری از داستان فیلم سوم را خاطر نشان کرد:

لحن کلی داستان در مورد اجازه دادن برای رفتن است، یا پیدا کردن دلیلی منطقی برای اجازه‌ی رفتن است [همچنین برای شخصیت‌های غیر انسانی].همچنین در مورد هویت هیکاپ بعنوان یک رهبر و یک بزرگسال، این بخاطر ارتباطش با توثلس (Toothless) است. اما اگر توثلس آنجا نیست، هیکاپ کیست؟

«چگون اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی» نقطه‌ی اوج بسیار مهمی از یکی از دوست داشتنی‌ترین فرانچایزهای انیمیشن‌ تاریخ است. هیکاپ با بازی جی باروچل (Jay Baruchel) رویای خود که یک آرمان شهر اژدهایی در کمال آرامش است را می‌سازد و هنگامی که خطر به خانه‌ی آنها نزدیک می‌شود و هیکاپ به عنوان رئیس آنرا حس می‌کند، همه‌ی اژدها سواران باید تصمیم گرفته و هم نوع خود را نجات دهند.

در این دنباله دین دبلویس به صندلی کارگردانی بازمی‌گردد و ستارگانی همچون جی باروچل بازیگر Million Dollar Baby و This Is the End، آمریکا فررا (America Ferrera) بازیگر Ugly Betty و End of Watch، کیت هارینگتون (Kit Harington) بازیگر Game of Thrones و Pompeii، کیت بلانشت (Cate Blanchett) بازیگر The House with a Clock in Its Walls و Thor: Ragnarok، جرارد باتلر (Gerard Butler) بازیگر Den of Thieves و Geostorm، کریستن ویگ (Kristen Wiig) بازیگر The Last Man on Earth و Ghostbusters، کریگ فرگوسن (Craig Ferguson) بازیگر Doc Martin و اف مورای آبراهام (F. Murray Abraham) بازیگر Homeland و Isle of Dogs در نقش ضد قهرمان گریمل (Grimmel) خواهند درخشید.

تهیه کنندگان «چگونه اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی» برد لویس (Brad Lewis) و بونی آرنولد (Bonnie Arnold) که فیلم اول «چگونه اژدهاتونو آموزش بدید» و انیمیشن‌هایی مثل Toy Story و Tarzan را تهیه کرده است، هستند. دو فیلم اول این فرانچایز نامزد دریافت اسکار بهترین انیمیشن و جایزه‌ی آنی بهترین انیمیشن شدند.

«چگونه اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی» قرار است تا در روز جمعه اول مارس ۲۰۱۹ یا ۱۰ اسفند ۹۷ به روی پرده‌ی سینماها برود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.