تام هاردی پوستر IMAX فیلم Venom را به اشتراک می‌گذارد

16 September 2018 - 13:59

تام هاردی (Tom Hardy)، ستاره‌ی فیلم Venom «ونوم» پوستر IMAX این فیلم را منتشر کرده است. جزئیات پیرنگ این فیلم در دست نیست اما «ونوم» به کارگردانی روبن فلِیچر (Ruben Fleischer) داستان روزنامه‌نگاری به نام ادی براک (Eddie Brock) را روایت می‌کند که از طریق ارتباط با یک سیمبیوت (Symbiote) به نیروی خارق‌العاده‌ای دست پیدا می‌کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تام هاردی، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار با توجه به نقش‌های درخشان پیشین‌اش در آثاری نظیر Inception «سرآغاز»، Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم»، The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و Peaky Blinders تشخص ویژه‌ای را با خود به فیلم «ونوم» می‌آورد. اکنون او به دنبال پیشرفت حرفه‌اش در مسیر فیلم‌های ابرقهرمانانه با یک کاراکتر به لحاظ اخلاقی پیچیده‌ی دیگر است.

تام هاردی پوستر IMAX این فیلم را دیروز در صفحه‌ی اینستگرام خود منتشر کرد، تصویری که در آن واحد هولناک و مسحورکننده است. در زیر نگاهی به این تصویر بیندازید:

این پوستر به عنوان یادآور مؤثر این نکته عمل می‌کند که ونوم تعداد زیادی دندان و زبان دارد که برای اعمالی شنیع از آن‌ها استفاده می‌کند. جالب‌تر این‌که نوع نمایش این کاراکتر در پوستر، طبیعت بی‌شکل او را به تصویر می‌کشد. حاشیه‌های فرسوده و نخ‌نمای آن از فقدان حدومرز حکایت دارد آن هم نه تنها از فقدان حدومرز میان ونوم و پس‌زمینه‌اش بلکه میان ونوم و خودِ براک.

فیلم «ونوم» قطعا ذات رابطه‌ی میان براک و سیمبیوت را کاوش خواهد کرد و با توجه به اکران این فیلم در ماه آینده، بسیاری از طرفداران خواهان دانستن چگونگی این کاوش هستند. به طور مشخص برای آن‌ها سوال است که درجه‌ی نمایش این فیلم چه خواهد بود. زمانی که درجه ی PG-13 برای فیلم «ونوم» اعلام شد، نگرانی‌هایی پیرامون این موضوع شکل گرفت که نمایش یک فیلم درباره‌ی کاراکتر ونوم که خصوصا کاراکتری خشن و تیره‌وتار است بدون درجه‌ی آر (R) تا چه حد شدنی خواهد بود.

با وجود شکل‌گیری این حواشی کارگردان این فیلم گفته که او احتمال اکران نسخه‌ای از فیلم بدون رعایت محدودیت‌های درجه‌بندی PG-13 را کنار نگذاشته است. اگرچه اعلام درجه‌ی PG-13 دلیلی برای کم‌ارزش کردن یک فیلم پیش از تماشای آن نیست. با توجه به تریلرهای اخیر فیلم «ونوم»، این اثر به همان اندازه‌ی منبع اصلی خشونت‌بار، پرانرژی و فطری خواهد بود. پوستری نیز که هاردی منتشر کرده دلیل دیگری برای خوش‌بینی نسبت به این فیلم است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.