A24 و DirecTV حقوق فیلم Skin را به صورت مشترک خریداری نموده‌اند

16 September 2018 - 23:00

بنابر خبرهای منتشر شده از ورایتی، A24 و Direc Tv حقوق نمایش آمریکای شمالی فیلم Skin را به صورت شریکی خریداری کرده‌اند. این فیلم که یک درام زندگی‌نامه‌ای است، اولین نمایش جهانی خود را در فستیوال فیلم تورنتو ۲۰۱۸ تجربه خواهد کرد. جیمی بل (Jamie Bell) ستاره‌ی فیلم‌های Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) و Jumper (جهنده)، نقش اول این فیلم خواهد بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Skin روایتگر داستان بایرن وایندر است، یک مرد سر تراشیده که زندگی‌اش را بر سر ترک یک گروه لات سفید پوست به خطر می‌اندازد تا بتواند به فرد بهتری تبدیل شود و شانس یک زندگی نرمال و آرام با جولی را به دست آورد. وایندر موضوع برنامه‌ سال ۲۰۱۱، Erasing Hate بود؛ در این برنامه وایندر در تلاش بود تا خالکوبی‌های فراوان نژادپرستانه‌ی سر و صورتش را پاک کند. بیل برومل (Bill Brummel) نویسندگی و کارگردانی این برنامه را برعهده داشت.

Skin اولین فیلم آمریکاییِ کارگردان اسرائیلی آن، گای نتیو (Guy Nattive) خواهد بود. لازم به ذکر است که نتیو تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. از جمله بازیگرانی که در Skin نقش آفرینی می‌کنند می‌توان به ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، دنیل مک دونالد (Danielle MacDonald)، مایک کولتر (Mike Colter) و بیل کمپ (Bill Camp) اشاره کرد. گفته می‌شود فارمیگا در نقش شارن کرگر، مک دونالد در نقش جولی لارسن، کولتر در نقش داریل لمانت و کمپ در نقش فرد کرگر بازی خواهند کرد.

اورن مورمن (Oren Moverman)، جیمی ری نیومن (Jamie Ray Newman) و دیلان دی. جوردن (Dillon D. Jordan) به همراه سلین رتری (Celine Rattray) و Maven Pictures’ Trudie Styler در تولید این فیلم نقش دارند.

بل بیشتر برای بازی در اولین فیلمش در نقش بیلی الیوت، شخصیت برجسته‌ای که جایزه‌ی بفتا را در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای او به دنبال داشت، شناخته می‌شود. همچنین قرار است بل در نقش برنی تاپین در فیلم موزیکال/زندگی‌نامه‌ای، Rocketman، که بر اساس زندگی اسطوره موسیقی اِلتون جان است، بازی کند. در حال حاضر Rocketman در دست تولید است و در تاریخ ۳۱ مه سال آینده منتشر خواهد شد.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که فیلم Skin در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.