کایرا سجویک فیلم The Way Between را کارگردانی خواهد کرد

16 September 2018 - 23:30

به نقل از ورایتی، کایرا سجویک (Kyra Sedgwick) کارگردانی فیلم ماوراطبیعی و عاشقانه‌ی ‌The Way Between را برعهده خواهد داشت. جنیفر لی (Jennifer Lee) دارنده‌ی جایزه اسکار، فیلمنامه‌نویس این اثر خواهد بود. فهرست بازیگران این فیلم نیز به زودی منتشر خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سجویک درباره کارگردانی پروژه The Way Between می‌گوید:

از همان لحظه اولی که فیلمنامه را خواندم، اسیر داستان آن شدم؛ داستان عشق، فداکاری، همدلی و همدردی عمیقا رمانتیک آن. این داستان مصداقی جهانی داشت.

فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که دوست دخترش را در یک تصادف غم‌انگیز از دست می‌دهد و از آن پس در پی یافتن راهی برای ارتباط دوباره با او برمی‌آید؛ آن هم از طریق شکستن قوانین طبیعی و گذر از واقعیت. این مقاومت او در رها کردن دوست دخترش، در نهایت باعث به وجود آمدن خطی محو و خطرناک بین واقعیت و رویاهایش می‌شود.

این دومین فیلمی خواهد بود که سجویک کارگردانی می‌کند. اولین فیلم او Story of a Girl، در سال ۲۰۱۷ از شبکه Lifetime روی آنتن رفت. آن فیلم توانست نامزدی در انجمن کارگردانان آمریکا (DCA) را برای او به ارمغان بیاورد.

از تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به نام‌هایی نظیر توکر تولی (Tucker Tooley)، لی ریچ فریمن (Lee Rich Freeman)، کالین کمپ (Colleen Camp)، کین لی (Kane Lee)، هکتور سولیس فلورس (Hector Solis Flores) و روبرتو جرادو ربورا (Roberto Jurado Rebora) اشاره کرد. گرگ رنکر (Greg Renker)، جیسون برهایت (Jason Barhydt) و ژوزه آلبرتو (Jose Alberto) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود. گویا Tooley Entertainment هم سرمایه‌گذار این اثر خواهد بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.