فیلم جدید مک‌کانهی افتضاحی وحشتناک

7 September 2016 - 17:59

اوضاع در سال‌های اخیر برای متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) بسیار خوب بوده‌است. بعد از سال‌ها تلاش ناموفق برای پیدا کردن جایگاهش در بین مخاطبان با فیلم‌های کمدی رمانتیک، موفق شد سطح کار خود را با حضور در فیلم‌هایی مانند Dallas Buyers Club «باشگاه خریداران دالاس»، The Wolf of Wall Street «گرگ خیابان وال استریت»، Interstellar «بین ستاره‌ای» و حتی Magic Mike «مایک جادویی» بالاتر ببرد. متاسفانه به نظر این مسیر صعود برای او، شروع به برخورد به دست اندازهایی کرده‌است. فیلم Free State of Jones «دولت آزاد جونز» او در اوایل امسال از نظر فروش با شکست مواجه شد و حال آخرین فیلمش با نام The Sea of Trees «دریای درختان» به جای دست انداز، به دیوار برخورد کرده‌است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از نمایش ابتدایی در جشنواره فیلم کن در می ۲۰۱۵، The Sea of Trees نهایتا در تاریخ ۲۶ آگوست منتشر شد، ولی فقط در دو سینما به نمایش درآمد. The Wrap حالا گزارش کرده‌است که در هفته گذشته فیلم ۲۸۹۲ دلار فروش داشته‌است که میانگین فروش هفته‌ایِ آن را به ۱۴۴۷ دلار می‌رساند. البته طبیعی است که نمایش تنها در دو سینما چندان موفقیتی را به ارمغان نمی‌آورد ولی دانستن این موضوع که فیلم با بودجه‌ای ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده‌است اوضاع را برای این فیلم بسیار بد می‌کند. The Sea of Trees قرار است در آخر هفته پیش رو، گستره نمایش خود را به ۱۰۱ سینما افزایش دهد ولی بعید به نظر می‌رسد که این افزایش، در موفقیت مالی فیلم بتواند تاثیر داشته‌باشد. فیلم همچنین برای نمایش پولی از طریق سرویس Video on Demand نیز در دسترس قرار دارد.

گرچه فروش بسیار ضعیف فیلم The Sea of Trees خبر خوبی برای مک‌کانهی و دیگر عوامل ساخت فیلم نیست، ولی این موضوع چندان تعجب آور نیست. بعد از نمایش در جشنواره فیلم کن، طبق گزارشات، فیلم در انتهای نمایش خود، توسط تماشاگران هو شد. نقدهای رسمی نیز به دنبال آن منتشر شد و بیشتر منتقدان به هیچ وجه روی خوشی به آن نشان ندادند. در حال حاظر فیلم رتبه ۸% را در سایت راتن تومیتوز دارد، به عبارت دیگر، فیلم تقریبا به طور جهانی مورد نفرت قرار دارد. پس اگرچه استودیو A24 موفقیت‌هایی با فیلم‌های Green Room «اتاق سبز»، The Lobster «خرچنگ» و Swiss Army Man به دست آورد ولی در فیلم The Sea of Trees با شکست کامل مواجه شد.

به کارگردانی گاس ون سانت (Gus Van Sant) و نویسندگی کریس اسپارلینگ (Chris Sparling)، فیلم The Sea of Trees در مورد مردی به نام آرتور برنان است که قصد سفر به «جنگل خودکشی» در نزدیکی کوهستان فوجی در ژاپن را دارد و هدفش خود کشی است (بله دقیقا همین). در راه رسیدن به مقصد خودش، او با مردی دیگر آشنا می‌شود، تاکومی ناکامورا، که توسط کن واتانابه (Ken Watanabe) بازی شده‌است، که او نیز می‌خواهد دست به خودکشی بزند. آنها در کنار یکدیگر سفری را برای خود اندیشی و بقا شروع می‌کنند. بازیگران دیگر فیلم شامل نائومی واتس (Naomi Watts)، کیتی آسلتون (Katie Aselton) و جردن گاواریس (Jordan Gavaris) می‎شود. خوشبختانه برای مک‌کانهی فیلم تابستانی اخیرش یعنی Kubo and the Two Strings «کوبو و دو رشته» موفقیت‌های زیادی داشته‌است و پروژهای پیش رویش مانند Sing و The Dark Tower باید بتوانند به او در فراموش کردن The Sea of Trees کمک کنند.

منبع: Cinemablend

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    هالیوود گیر که مى ده ول نمى کنه. این جنگل آیوکى گاهارا فعلا سوژه جدید هالیوود شده. اول فیلم جنگل با بازى ناتالى بورتمن که فاجعه آمیز بود، حالا هم این فیلم. نمى دونم براى یه مکان جذاب سوژه ندارن چرا دست برنمى دارن.