کلویی سونی و آناسوفیا راب در سریال The Act هنرنمایی خواهند کرد

17 September 2018 - 09:00

مدتی پیش اعلام شده بود که جویی کینگ (Joey King) و پاتریشیا آرکت (Patricia Arquette) به سریال The Act «عمل» اضافه شده‌اند و اکنون با توجه به گزارش‌های خبرگزاری ددلاین (Deadline)، کلویی سونی (Chloë Sevigny) و آناسوفیا راب (AnnaSophia Robb) هم به این پروژه پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان سریال عمل توسط نیک آنتوسکا (Nick Antosca) و میشل دین (Michelle Dean) نوشته شده و داستان‌های جنایی عجیب و تکان‌دهنده‌ی واقعی را روایت می‌کند. در این سریال شاهد سرگذشت دختری به نام «چیپسی بلنچارد» (با بازی جویی کینگ) هستیم که در تلاش است تا از رابطه‌ی بد خود با مادرش، که «دی دی» نام دارد، فرار کند.

ماجراجویی این شخصیت برای رسیدن به آزادی و استقلال، در نهایت موجب افشای رازهایی شده که به قتل و مرگ ختم می‌شوند. جیپسی با وجود اینکه به روی ویلچر است، اما همیشه شاد و مهربان بوده و فرزند خوبی برای مادرش محسوب می‌شود؛ ولی مادر او با رفتارهای محتاطانه‌ی خود باعث می‌شود که جیپسی از او جدا شده و به دنبال زندگی خود برود.

سونی و راب، که به ترتیب در آثاری نظیر American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» و Charlie and the Chocolate Factory «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» حضور داشته‌اند، قرار است در نقش‌های اصلی سریال ظاهر شوند. سونی، نقش «مل» را بازی می‌کند، که نقش مهمی برای زنان محله‌ی زندگی‌اش دارد و نگران و غم‌خوار دی‌ دی و وضعیت‌اش است. راب هم در نقش «لیسی»، دختر مل، دیده خواهد شد که به ناچار درگیر این ماجراها می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.