صداپیشگان جدید انیمیشن Ugly Dolls مشخص شدند

17 September 2018 - 09:30

شبکه STXfilms اعلام کرد که واندا سایکس «Wanda Sykes» و گابریل ایگلسیاس «Gabriel Iglesias» صداپیشگان جدید انیمیشن مورد انتظار Ugly Dolls هستند. واندا و گابریل در این پروژه به کلی کلارکسون «Kelly Clarkson»، نیک جوناس «Nick Jonas» و پیت‌بول «Pitbull» پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چندی پیش آدام فگلسون «Adam Fagelson»، رئیس کمپانی STXfilms گفت:

داشتن دو کمدین قدرتمند هماننده واندا و گابریل می‌تواند برای خلاقیت فیلم مفید باشد. واندا توانایی این را دارد که در حرف‌هایش از عناصر خنداندن و طئنه‌آمیز بودن استفاده کند و دلربا باقی بماند. ترکیب واندا و گابریل می‌تواند جهانی را خلق کند که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است.

قاعده بی‌نظیر این انیمیشن Ugly Dolls، داستان ماجراجویی خانواده‌ی برند محبوب اسباب‌بازی را روایت می‌کند. در شهر متفاوت آگلی‌ول «Uglyville»، ماکسی و دوستانش با مسئله‌ای متفاوت دست و پنجه نرم می‌کنند؛ این مسئله عشق و دوست‌داشته شدن نام دارد، اما آن‌ها در نهایت متوجه می‌شوند که برای شگفت انگیز بودن نباید کامل بود، چرا که آن چیزی که واقعاً هستیم مهم است.

گابریل قرار است تهیه کننده‌اجرایی و ستاره‌ی برنامه تلوزیونی Mr. Iglesias که محصول شبکه نتفلیکس است، باشد. Coco از جمله آثار گابریل است. سایکس در حال حاظر مشغول تور جهانی استندآپ کمدی خود با نام Oh Well هست و در آینده او را در اولین پروژه سال ۲۰۱۹ شبکه نتفلیکس خواهیم دید. سایکس در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برای دریافت جایزه در جشواره‌ امی نامزد شده و Bad Moms «مادران بد»، Monster-In-Law «مادرشوهر بد» و Nutty Professor II: The Klumps «پروفسور دیوانه ۲» از جمله آثار وی است.

برند اسباب بازی محبوب Ugly Dolls توسط دیوید هاروَث «David Harvath» و سان-مین کیم «Sun-Min Kim» پایه گذاری شد و محبوبیتی دور از انتظار را درون دنیا از آن خود کرد؛ تا جایی که در سال ۲۰۰۶ به عنوان بهترین برند اسباب‌بازی جهان انتخاب شد. کودکان، نوجوانان و بزرگسالان همگی شخصیت‌های این برند را به یک اندازه دوست دارند. این شخصیت‌ها در جایی به نام زشت‌آباد «uglyverse» زندگی می‌کنند، جایی که زشتی یک عیب به شمار نمی‌رود و مردم آن‌ را دوست دارند؛ جایی که تفاوت‌ها را با آغوش باز می‌پذیرنند.

انیمیشن Ugly Dolls در ۱۰ مه ۲۰۱۹ «۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸» بر روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.