بیتسی تالوک نقش لوئیس لین را در ارو ورس امسال بازی می‌کند

17 September 2018 - 10:00

بعد از اینکه در ماه گذشته اعلام شد شخصیت لوئیس لین (Lois Lane) در کنار شخصیت سوپرمن، با بازی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin)، در کراس‌اور دنیای ابرقهرمانی شبکه سی دابلیو (CW) حضور دارد، همه منتظر بودند تا ببیند چه کسی این نقش را بازی می‌کند. این شبکه اخیرا اعلام کرده بیتسی تالوک (Bitsie Tulloch)، که در آثاری نظیر Grimm «گریم» و House «خانه» هنرنمایی کرده، نقش لوئیس لین را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تایلر هوچلین نقش «کلارک کنت/سوپرمن» را برای اولین‌بار در فصل دوم سریال Supergirl «سوپرگرل» ایفا کرد. بعد از هنرنمایی در ۴ قسمت از این سریال، او قرار است دوباره به عنوان سوپرمن ظاهر شود و بیتسی تالوک هم او را با نقش لوئیس لین همراهی خواهد کرد.

جسیکا کوئلر (Jessica Queller) و رابرت راونر (Robert Rovner)، تهیه‌کنندگان اجرایی سوپرگرل، درباره‌ی حضور تالوک گفته‌اند:

«ما بیشتر از این نمی‌توانستیم برای معرفی لوئیس لین در ارو ورس هیجان‌زده باشیم. این خبرنگار نترس، شجاع و سرسخت، همراه قوی و خوبی برای سوپرمن و همچنین عضو شگفت‌انگیزی برای دنیای شخصیت‌های ابرقهرمانی ما خواهد بود.»

شبکه سی‌دابلیو حدود یک ماه پیش تاریخ پخش ارو ورس امسال را اعلام کرد که طبق آن قرار است این خط‌ داستانی مشترک در طی سه شب پخش شود. اولین قسمت آن با سریال The Flash «فلش» در ۹ دسامبر (۱۸ آذر)، دومین قسمت با سریال Arrow «ارو» در ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) و قسمت آخر و پایان داستان هم با سریال «سوپرگرل» و در ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) پخش خواهد شد. سریال Legends Of Tomorrow «افسانه‌های فردا» امسال در این کراس‌اور نقشی ندارد و همچنین از آن‌جا که سریال Black Lightning «آذرخش سیاه» هنوز ارتباطی با دنیای ارو ورس پیدا نکرده، شاهد حضور شخصیت‌های آن نخواهیم بود.

داستان سریال سوپرگرل که از کمیک‌های کمپانی دی‌سی اقتباس شده، درباره دختری به نام کارا زور ال  است. او زمانی که سیاره کریپتون در حال نابودی بود، توسط پدر و مادرش به زمین فرستاده شد تا از پسرعمویش کال ال (سوپرمن) محافظت کند. سفینه‌ی او در میان راه خراب می‌شود و او دیرتر از کال ال به زمین می‌رسد. در آن زمان کال ال به سوپرمن تبدیل شده و دیگر نیازی به مراقبت کارا ندارد. در نتیجه کارا که دارای قدرت‌هایی مشابه سوپرمن است، به عنوان یک انسان معمولی شروع به زندگی می‌کند، اما بعد از مدتی متوجه می‌شود که برای نجات مردم باید دست‌به‌کار شود. به همین دلیل قدرت‌هایش را به جهانیان معرفی می‌کند و با نام ابرقهرمانی سوپرگرل به نجات جان مردم می‌پردازد.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «ملیسا بنویست» (Melissa Benoist)، «مکاد بروکس» (Mehcad Brooks)، «کایلر لی» (Chyler Leigh)، «جرمی جوردن» (Jeremy Jordan)، «کیتی مک‌گراث» (Katie McGrath) و «جسی راث» (Jesse Rath) اشاره کرد.

پخش فصل چهارم سوپرگرل از تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.