ناشر مجموعه نغمه یخ و آتش شایعه تاریخ انتشار «بادهای زمستان» را رد کرد

7 September 2016 - 14:13

هیچ سریال تلویزیونی که براساس یک داستان فانتزی اقتباس شده باشد نمی‌تواند مانند Game of Thrones «بازی تاج و تخت» محبوب شود و این حقیقتی است که در چند سال اخیر به همگان ثابت شده است. همان‌طور که می‌دانید با پخش فصل ششم سریال، این مجموعه تلویزیونی رسماً از کتاب‌ها عبور کرد و جرج آر. آر. مارتین نویسنده این سری هنوز نتوانسته کتاب ششم را به پایان برساند. آمازون چند روز قبل در پستی خبر داد که کتاب ششم با نام The Winds of Winter «بادهای زمستان» در مارس ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. حال ناشر اصلی نغمه یخ و آتش این شایعه را رد کرده است.

وقتی بازی تاج و تخت‌ برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به عنوان مجموعه‌ای با اقتباس از رمان‌های A Song of Ice and Fire «نغمه یخ و آتش» به محبوبیت جهانی دست یافت، هیچ‌کدام از طرفداران کتاب انتظار نداشتند که سریال به کتاب‌ها برسد و حتی از آن‌ها عبور کند. از سریال تنها ۱۳ قسمت (یا دو فصل دیگر) باقی مانده است که این داستان‌ها به طور گسترده‌تر و اصیل در دو کتاب باقی‌مانده سری یعنی The Winds of Winter «بادهای زمستان» و A Dream of Spring «رویای بهار» پوشش داده می‌شوند. در سالی که گذشت و تقریباً‌ یک ماه قبل از پخش فصل ششم مارتین اعلام کرد که نتوانسته کتاب ششم را به پایان برساند و آن را قبل از جلو رفتن سریال منتشر کند. از آن به بعد این نویسنده به سختی مشغول به پایان رساندن این کتاب بوده است و وقتی چند روز قبل آمازون تاریخ انتشار آن را منتشر کرد، مطمئن بودیم که کتاب ششم در بدترین حالت ممکن در مارس ۲۰۱۶ عرضه می‌شود.

The-Winds-of-Winter-Cover

این را هم در نظر داشته باشید که مارتین قبلاً خودش گفته بود که تاریخ انتشار کتاب ششم اول از همه برروی وبلاک شخصی‌اش منتشر خواهد شد. حال ناشر اصلی مارتین یعنی Random House در ارتباط با این تاریخ انتشار بیانیه‌ای صادر و آن را به طور کلی رد کرده است:

به عنوان ناشر او، ما جرج آر. آر. مارتین را در به پایان رساندن بادهای زمستان یاری می‌رسانیم. هر تاریخ انتشاری که برای فروش به صورت آنلاین منتشر می‌شود اشتباه است. هر زمانی که تاریخ انتشاری برای بادهای زمستان داشته باشیم، مردم از آن مطلع خواهند شد.

حال که بعد از این مدت کوتاه هیجان و خوشحالی طرفداران نغمه یخ و آتش اعلام می‌شود که تاریخ اعلام شده معتبر نیست، باری دیگر باید در صبر بی حد و اندازه کتاب ششم و در کل محتویات بیشتر از این دنیای فانتزی باشیم. مارتین هم باید از این همه شایعه و اطلاعات غلط در مورد کتابش و تاریخ انتشار آن خسته شده باشد اما می‌دانیم سخت در تلاش است تا کتاب ششم را به پایان برساند. آیا امکان آن وجود دارد که کتاب ششم حتی قبل از پخش فصل هفتم در تابستان ۲۰۱۷ منتشر نشود؟ زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

فصل هفتم Game of Thrones در ۷ قسمت تابستان ۲۰۱۷ توسط شبکه HBO پخش می‌شود و سال بعد از آن در ۵ قسمت باقی مانده شاهد آخرین مجموعه و پایانی براین دنیای فانتزی و حماسی خواهیم بود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    با تمام علاقه اى که به این شریال دارم از تمام شدنش ناراضى نیستم. این که سریال در شرایط خوب که هنوز کفگیر نویسنده ها ته دیک نخورده تمام بشه عالیه. بعدش فرصت کافى هست تا داستان هاى فرعى توى این دنیا بسازن. ولى خط اصلى رو بهتره تو اوج تمام کنن.