زمان اکران فیلم The Hate U Give دو هفته جلو افتاد

17 September 2018 - 21:00

به گزارش پایگاه خبری ددلاین، استودیوی پخش فیلم The Hate U Give، تاریخ انتشار رسمی آن را اعلام کرد. گویا قرار است این فیلم دو هفته زودتر از زمان مقرر و برنامه‌ریزی شده‌ی آن، روی پرده برود. این فیلم در پنجم اکتبر بصورت محدود منتشر می‌شود (که همین امر موجب می‌شود تا در باکس آفیس رقبای کمتری را پیش روی خود ببیند) و در دوازدهم اکتبر بصورت گسترده در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

The Hate U Give یک داستان قوی و تفکر برانگیز راجع به مفاهیمی از قبیل نژاد و هویت است که از دیدگاه استار کارتر با بازی آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) روایت می‌شود.استار به طور مداوم بین دو جهان جا‌به‌جا می‌شود: یک جهان مملو از فقر و سیاهپوستان، یعنی محله‌ای که در آن زندگی می‌کند؛ و یک جهان ثروتمند و سفید پوست که در آن‌جا به مدرسه می‌رود و تحصیل می‌کند. برقراری تعادل بین این دنیاها که استار تا کنون به سختی توانسته است آن را حفظ کند، زمانی بهم می‌خورد که او در دادگاه شهادت می‌دهد که بهترین دوست دوران کودکی‌اش، خلیل به ضرب گلوله‌‌ی یک افسر پلیس کشته شده است. اکنون استار چه حرفی بزند و چه حرفی نزند، بر جوامعی که در آن زندگی می‌کند تاثیر می‌گذارد و این موضوع حتی می‌تواند زندگی او را نیز به خطر بیندازد.

جورج تیلمن جونیور (George Tillman Jr) و آدری ولز (Audrey Wells) هدایت و کارگردانی فیلم را برعهده دارند. رجینا هال (Regina Hall) و راسل هورنسبای (Russell Hornsby) نقش پدر و مادر استار، لیسا و ماوریک را بازی خواهند کرد. از دیگر ستارگانی که در فیلم نقش آفرینی می‌کنند می‌توان به ایسا رِی (Issa Rea)، سابرینا کارپنتر (Sabrina Carpenter)، الگی اسمیت (Algee Smith)، لمار جانسون (Lemar Johnson)، آنتونی مکی (Anthony Mackie) و کی.جی. آپا (K.J. Apa) و کامین (Commin) اشاره نمود.

کتاب The Hate U Give از زمان انتشارش تا کنون، به‌مدت ۶۳ هفته در جایگاه اول لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های رده سنی جوانان مجله نیویورک تایمز قرار دارد. حقوق این فیلم در دست کمپانی فاکس ۲۰۰۰ است و دو کمپانی تمپل هیل (Temple Hill) و استیت استریت (State Street Pictures) در روند تولید این فیلم همکاری داشتند. گروه تهیه‌کنندگان این فیلم را ویک گادفری (Wyck Godfrey)، مارتی باون (Marty Bowen) و باب تیتل (Bob Teitel) تشکیل می‌دهند.

در تقویمتان علامت بزنید: “امروز، ۵ اکتبر، فیلم اقتباسی از یک رمان مشهور اکران شده است”.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.