فیلمبرداری فیلم Jungle Cruise به پایان رسید

17 September 2018 - 21:00

کمپانی والت دیزنی با انتشار ویدیویی جدید از فیلم Jungle Cruise در صفحه رسمی توییتر خود، که با حضور دواین جانسون (Dwanye Johnson)، امیلی بلانت (Emily Blunt) و گروه تولید همراه بود، از اتمام فیلمبرداری و مراحل تولید این فیلم خبر داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دواین جانسون، امیلی بلانت، ادگار رامیرز (Edgar Ramirez)، جسی پلیمنز (Jesse Plemons)، پل جیاماتی (Paul Giamatti) و جک وایت‌هال (Jack Whitehall)؛ از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم شاهد درخشش آن‌ها خواهیم بود.

در این فیلم دواین جانسون نقش کاپیتان یک قایق را بازی می‌کند که به همراه دوستش (با بازی بلانت) و برادرش (با بازی وایت‌هال) به یک سفر ماجراجویانه می‌روند تا درختی با نیروی شفابخش پیدا کنند. در مسیر آن‌ها حیوانات وحشی وجود دارد و گاهی اوقات آن‌ها مجبور می‌شوند با این حیوانات مبارزه کنند. رامیرز برادر بلانت، نقش یک شخصیت منفی را ایفا می‌کند؛ او دشمن جانسون است و این بدین معناست که در این مسیر، دشمنان و تهدیدهای زیادی وجود دارد که می‌تواند هر لحظه جان جانسون و بلانت را به خطر بیندازد.

فیلم‌نامه Jungle Cruise که توسط جی. دی. پاین (J. D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) نوشته شده، اخیرا توسط مایکل گرین (Michael Green) بازنویسی شده است. جانسون به همراه شریکانش دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از کمپانی Bucks Productions و بو فلین (Beau Flynn) از کمپانی Flynn Picture Co این فیلم را می‌سازد. جان داویس (John Davis) و جان فاکس (John Fox) از Davis Entertainment نیز به ساخت این فیلم کمک می‌کنند.

فیلم Jungle Cruise به فیلم‌های دیزنی براساس تم پارک مشهور دیزنی مانند The Country Bears, The Haunted Mansion, Mission To Mars, Tomorrowland و Pirates Of The Caribbean می‌پیوندد. دیزنی برای توسعه این فیلم همانند دزدان کارائیب به یک فرنچایز، برنامه‌ریزی کرده است. کار تولید این فیلم از ماه مه آغاز می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.