مل گیبسون: بتمن علیه سوپرمن مزخرف است!

7 September 2016 - 14:39

فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» از زمان عرضه‌اش در سینماها در مارس ۲۰۱۶ با بازخوردهای تند و منفی زیادی همراه بوده است. این بازخوردهای منتقدانه به قدری شدید بود که دی‌سی تصمیم گرفت بسیاری از صحنه‌های فیلم بعدی‌اش یعنی Suicide Squad «جوخه انتحار» را دوباره فیلم‌برداری کند. بااینکه این فیلم‌برداری دوباره کمکی به این فیلم نکرد و جوخه هم در نظر منتقدین شکست خورد، فیلم تاکنون فروش خوبی در آمار باکس ‌آفیس داشته است. نوبتی هم باشد نوبت به مل گیبسون (Mel Gibson) رسیده تا این فیلم را بکوبد! با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

البته نقدهای کوبنده بیشتر برای بتمن علیه سوپرمن مانند ضربه زدن به یک اسب مرده است! به هرحال این فیلم ماه‌ها قبل عرضه شد و پرونده آن تقریباً بسته شده و دیگر در مرکز توجه نیست. شاید بهتر بود مل گیبسون فیلم جدید دی‌سی را می‌دید و به آن لقب «مزخرف» می‌داد. در صحبتی جدید با ددلاین، مل گیبسون نظر خود را در مورد Batman V Superman اعلام کرد. او گفت:

این فیلم مزخرف است. من به این چیزها علاقه ندارم. می‌دانید تفاوت ابرقهرمانان واقعی و کامیک‌بوکی در چیست؟ ابرقهرمانان واقعی اسپندکس (‌لباس کشی) نمی‌پوشند!

batman-v-superman-box-office-drop

لفظ بد مل گیبسون قبلاً‌ هم برایش دردسرساز شده است، آن هم وقتی که یک صوت از صحبت نژادپرستانه‌اش با همسر خود بین رسانه‌ها منتشر شد. از آن زمان به بعد گیبسون زیاد خود را در مرکز توجه قرار نداده است اما با فیلم جدیدش Hacksaw Ridge باری دیگر می‌خواهد ثابت کند که با بودجه خیلی پایین هم می‌توان فیلم باکیفیتی ساخت. او در مورد بودجه‌ای که صرف ساخت فیلم‌های ابرقهرمانانه می‌شود گفت:

وقتی این فیلم‌ها را می‌بینم تعجب می‌کنم. فکر می‌کنم خیلی پول به هدر می‌رود. شاید اگر من یکی از این فیلم‌ها را که با پرده‌های سبز ساخته می‌شود بسازم قضیه فرق کند. فکر می‌کنم بتوانم با کمتر از این مقدار فیلمی بسازم. شما پول خیلی زیادی خرج می‌کنید… ۱۸۰ میلیون دلار و حتی بیشتر. نمی‌دانم چطور این فیلم‌ها بعد از حسابرسی مالیات و حقوق سینماها برایشان سوددهی دارد.

گیبسون وقتی به او پیشنهاد شد تا در نقش ادین در فیلم Thor بازی کند، می‌توانست وارد دنیای ابرقهرمانان و غول‌های بلاک‌باستری و سینمایی مارول شود اما این پیشنهاد را رد کرد. حتی رابرت داونی جونیور هم که بازیگر نقش تونی استارک (مرد آهنی) است یک بار گفت که اگر Iron Man 4 توسط مل گیبسون کارگردانی شود در آن بازی خواهد کرد. اگر Hacksaw Ridge مل گیبسون را به ضلع مثبت هالیوود برگرداند احتمال حضور او در دنیای سینمایی مارول بالا می‌رود اما با توجه به چیزهایی که هم‌اکنون می‌بینیم، نباید انتظار داشته باشید که دی‌سی او را برای بازی یا کارگردانی فیلم‌هایش استخدام کند!

فیلم Suicide Squad هم‌اکنون در سینماها است و فروش خوبی را علیرغم بازخورد منفی منتقدین و خیل عظیمی از طرفداران تجربه می‌کند. بااینکه این فیلم هم نتوانست آن‌طوری که باید بدرخشد و دی‌سی را وارد رقابت جدی با مارول کند، امیدواریم سال بعد با عرضه Wonder Woman شرایط به نفع این تازه‌وارد فیلم‌های ابرقهرمانی عوض شود.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.