وینسنت دن آفریو به جمع بازیگران سریال Godfather of Harlem پیوست

18 September 2018 - 09:00

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio) که در آثاری نظیر Daredevil «بی‌باک»، Full Metal Jacket «غلاف تمام‌فلزی» و The Magnificent Seven «هفت دلاور» هنرنمایی کرده، قرار است نقش کلیدی سریال جدید شبکه اپیکس (Epix) را، که Godfather of Harlem «پدرخوانده‌ی هارلم» نام دارد، ایفا کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دن آفریو، که اخیرا در بازسازی Death Wish  «آرزوی مرگ» به کارگردانی الی راث (Eli Roth) دیده شده، نقش «وینسنت جایگانته» را بازی خواهد کرد. جایگانته یک بوکسور سابق بوده که بعد از دوران خلاف و آدم‌کشی خود، به رییس خانواده‌ی جرم و جنایت جینوویز (Genovese crime family) تبدیل می‌شود. این گروه جزوی از پنج گروه خلاف‌کاری، که در شهرهای نیویورک و نیوجرسی فعالیت می‌کنند، است.

از دیگر بازیگرانی که دن آفریو را در پدرخوانده‌ی هارلم همراهی خواهند کرد، می‌توان به فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، برای ایفای نقش بامپی جانسون، اشاره کرد. ویتاکر که به تازگی در فیلم موفق Black Panther «پلنگ سیاه» هنرنمایی کرده، همچنین به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال، در کنار نینا یانگ بونگیووی (Nina Yang Bongiovi)، جیمز اچسون (James Acheson)، مارکوان اسمیت (Markuann Smith)، کریس برانکاتو (Chris Brancato) و پل اکستاین (Paul Eckstein) حضور دارد.

وینسنت دن آفریو به زودی در فیلم The Kid «پسربچه»، و در کنار ایتن هاک (Ethan Hawke) و کریس پرت (Chris Pratt) دیده خواهد شد. او همچنین نقش کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. علاوه بر این، شنیده شده که او برای فصل سوم سریال بی‌باک هم بازخواهد گشت. البته شبکه نتفلیکس (Netflix) هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.