انتشار پوستر رسمی سریال Chilling Adventures of Sabrina

18 September 2018 - 13:00

نت‌فلیکس پوستر رسمی سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) را منتشر کرد که در آن جادوگر نوجوان مورد‌علاقه‌مان را در حال جشن گرفتن تولدش با کیکی غیر‌عادی و با حضور موجودات ترسناک در پشت سرش مشاهده می‌کنیم. همچنین این شبکه خبر انتشار “چیزی جادویی” را در مورد این سریال داده است؛ شاید به احتمال زیاد انتشار یک تریلر. در ادامه و همراه با سینماگیمفا می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

داستان سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) اقتباسی از کتاب کمیکی به همین نام است که به منشاء و مبدا شخصیت و ماجراجویی‌های سابرینا می‌پردازد؛ سریالی وحشتناک، اسرارآمیز و البته جادوگرایانه حول محور نوجوانی جادوگر. این سریال در حال ‌و ‌هوای فیلم‌هایی چون Rosemary’s Baby (بچه رزماری) و The Exorcist (جن‌گیر) است که کشمکش سابرینا برای وفق دادن شخصیت دوگانه‌اش را نشان می‌دهد؛ درحالی‌که باید در مقابل نیروهای شیطانی که او، خانواده و به طورکلی جهان اطرافش را تهدید می‌کنند نیز بایستد.

کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) در این مجموعه نقش سابرینا را ایفا خواهد کرد، در کنار بازیگران دیگری از جمله لوسی دیویس (Lucy Davis)، میراندا اتو (Miranda Otto)، چنس پردومو (Chance Perdomo)، میشل گومز (Michelle Gomez)، جاز سینکلر (Jaz Sinclair)، ریچارد کویل (Richard Coyle)، روس لینچ (Ross Lynch) و برانسون پینچوت (Bronson Pinchot).

روبرتو آگویر ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) نویسنده این سریال اقتباسی و همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهد بود. لی تولند کریگر (Lee Toland Krieger) کارگردان این پروژه است و در کنار گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter)، جان گلدواتر (Jon Goldwater) و آگویر ساکاسا تهیه‌کننده اجرایی آن نیز می‌باشد.

Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) از تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) از شبکه نت‌فلیکس پخش می‌گردد.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.