فیلم جدید آنجلینا جولی: The Kept

18 September 2018 - 14:30

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، ستاره فیلم‌ Maleficent و کارگردان فیلم Unbroken، آنجلینا جولی، قراردادی برای تولید و بازی در فیلم اقتباسی The Kept امضا کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم براساس رمان The Kept نوشته جیمز اسکات (James Scott) است و داستان آن وقایع زمستان ۱۸۹۷ در نیویورک را نشان می‌دهد که قاتلی به سمت مزرعه دور افتاده‌ای می‌رود. السپت هوول که ماما است، به خانه می‌رود و با جنازه همسر و چهار تا از فرزندانش مواجه می‌شود و خودش نیز توسط قاتل زخمی می‌شود. پسر ۱۲ ساله‌اش، کالب، از جایی که مخفی شده بیرون می‌آید و مادر زخمی شده‌اش را می‌بیند و از او مراقبت می‌کند تا قوایش را بدست آورد تا با هم قاتل را پیدا کنند.

فیلم‌نامه این اقتباس را آلیس بیرچ (Alice Birch) نوشته که بخاطر نوشتن فیلم‌نامه درام تحسین شده انگلیسی Lady MacBeth در سال ۲۰۱۶ محصول کمپانی Imperative Entertainment شناخته شده است.

کمپانی Imperative در حال ساخت درام جنایی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) به نام The Mule است که داستان واقعی درباره سرباز جنگ جهانی دوم است که در هشت سالگی به فروش مواد برای کارتل سینالوآ رو می‌آورد. این فیلم در حال حاضر در آتلانتا و آگوستوس، گرجستان، در حال فیلم‌برداری است.

جولی که حرفه کارگردانی را با فیلم جنگی Unbroken در سال ۲۰۱۴ شروع کرد، سال گذشته تریلر زندگی‌نامه‌ای First They Killed My Father را برای نتفلیکس ساخت. او در فیلم The One and Only Ivan دیزنی بازی کرده که براساس رمان کودکان با همین نام است و در Maleficent II نیز به ایفای نقش پرداخته که فیلم‌برداری‌اش در ماه اوت به اتمام رسید و ۲۹ مه ۲۰۲۰ اکران می‌گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.