برت کالن جایگزین الک بالدوین در فیلم Joker شد

18 September 2018 - 17:00

وب‌سایت خبری Comic Book تایید کرد که برت کالن (Brett Cullen) به فیلم Joker (جوکر) به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) پیوسته است تا نقش توماس وین (Thomas Wayne) را در این فیلم ایفا کند. کولن در این پروژه‌ی کمپانی برادران وارنر، در مقابل خواکین فونیکس (Joaquin Phoenix) در نقش آرتور فلک (Arthur Fleck) ملقب به جوکر به ایفای نقش می‌پردازد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش از این قرار بود الک بالدوین (Alec Baldwin) نقش توماس وین، پدر بروس وین (Bruce Wayne) را ایفا کند اما به دلیل تداخل برنامه کاری‌اش با این پروژه مجبور به انصراف از آن گردید. این خبرگزاری همچنین به این نکته اشاره کرده است که طرفداران توماس وین باید منتظر شخصیتی با ویژگی‌های نه‌چندان دوستانه باشند که در بخش‌هایی از داستان ظهور جوکر ظاهر خواهد شد.

فیلیپس علاوه بر کارگردانی در نویسندگی Joker (جوکر) نیز همکاری دارد. رویدادهای این فیلم در دهه هشتاد میلادی جریان می‌یابد و داستان مردی را روایت می‌کند که انتخاب کرده است شاهزاده‌ی مضحک و جنایتکار شهر گاتهام (Gotham) باشد. از آنجایی که مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است، عده‌ای حدس می‌زنند که لحن و کلیت این فیلم شبیه به فیلم‌های Taxi Driver (راننده تاکسی) یا The King of Comedy (سلطان کمدی) اسکورسیزی باشد.

از دیگر ستارگان این فیلم می‌توان به رابرت دنیرو (Robert De Niro)، زازی بیتز (Zazie Beetz) و مارک مارون (Marc Maron) اشاره نمود. Joker (جوکر) درحال‌حاضر در نیویورک در حال فیلمبرداری است و انتظار می‌رود در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به سینماها بیاید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.