آنتونی مکی و جیمی دورنان بازیگر فیلم علمی-تخیلی Synchronic شدند

19 September 2018 - 17:00

به تایید Deadline آنتونی مکی (Anthony Mackie) بازیگر فیلم‌های Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و سریال Altered Carbon «کربن تغییر یافته» و جیمی دورنان (Jamie Dornan) بازیگر A Private War «یک جنگ خصوصی» و «رابین هود» Robin Hood در حال مذاکرات برای ایفای نقش در فیلم Synchronic «همزمان» از بنسون (Benson) و آرون مورهد (Aaron Moorhead) است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مکی و دورنان نقش دو نفر از متخصصان نیو اورلئان را بازی می‌کنند که زندگی آنها پس از برخورد با یکسری مرگ وحشتناک که در اثر یک داروی عجیب و غریب اتفاق می‌افتد، از هم می‌پاچد.

بنسون و مورهد در مورد این دو بازیگر گفتند:

ما طرفداران پروپاقرص کارهای آنتونی و جیمی هستیم و این رویای یک فیلمساز است که به حقیقت پیوسته است. هر دوی آنها می‌توانند عمیق‌ترین احساسات شخصی از جمله شوخ طبعی و طنز را به ارمغان بیاورند و به بهترین شکل ممکن نقش خود را ایفا کنند. ما با آنها برای یک پروژه‌ی جسورانه، ترسناک و دلهره‌آور همکاری کرده‌ایم.

بنسون نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی فیلم Synchronic نیز است. تهیه کننده‌ی فیلم The Endless «بدون پایان» یعنی دیوید لاسون جونیور (David Lawson Jr) قرار است تا در کنار بنسون و مورهد برای Rustic Films تهیه کننده‌ی Synchronic نیز باشد. XYZ Films هم فروش جهانی فیلم را بر عهده دارد.

نیت بولوتین (Nate Bolotin) از XYZ Films می‌گوید:

این چهارمین همکاری بین XYZ و این فیلمسازان توانا است. جنس کار آنها تا کنون اعتماد لازم برای ادامه‌ی کار را فراهم کرده است. ما افتخار می‌کنیم که با آنها برای ارائه‌ی فیلم Synchronic به تمام مخاطبان در دنیا کار می‌کنیم.

پروژه‌های بعدی مکی شامل The Hate U Give که بر اساس یک رمان نوشته‌ی انگی توماس (Angie Thomas) است و همچنین فصل دوم سریال Altered Carbon از نتفلیکس می‌شود. این در حالی است که دورنان، علیه تارون اگرتون (Taron Egerton) و جمی فاکس (Jamie Foxx) در «رابین هود» قرار خواهد گرفت که در ۲۱ نوامبر امسال روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.