انتشار پوستر بین‌ المللی فیلم Venom

18 September 2018 - 19:30

کمپانی سونی پیکچرز پوستر بین‌المللی جدید Venom، محصول آینده‌ی مارول را منتشر کرد. در این پوستر که شامل عکس بازیگران برجسته‌ی آن است، ونوم، شخصیت شاخص فیلم بطور وحشتناکی بالاتر از همه و بالای سر آنان قرار دارد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این پوستر را در انتهای خبر مشاهده نمایید.

تام هاردی (Tom Hardy) شخصیت ادی بروک را با میزبانی ونوم، بر روی پرده‌ی سینما به تصویر خواهد کشید. میشل ویلیامز (Michelle Williams)، ریز احمد (Riz Ahmad)، اسکات هیز (Scott Haze)، رید اسکات (Reid Scott) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) از دیگر ستارگان این فیلم هستند.

فیلم Venom برگرفته از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارولِ سونی خواهد بود، اما اسپین آفی از فیلم‌های اخیر مارول نخواهد بود؛ خبر قابل توجه در این بین آن است که سونی اجازه‌ی حضور اسپایدرمن را با بازی تام هالند (Tom Holland) در فیلم داده است. آوی آراد (Avi Arad)، مت تولمک (Matt Tolmach)، امی پاسکال (Amy Pascal)، پالاک پتل (Palak Patel) و اریک فاینمن (Eric Fineman) با نظارت و سرپرستی کلمبیا پیکچرز، تهیه کنندگی فیلم را در دست دارند.

اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg)، نویسنده‌ی فیلم‌های Pain & Gain (رنج و گنج)، Jumanji (جومانجی) و جف پینکنر (Jeff Pinkner)، نویسنده‌ی فیلم‌ The Amazing Spider Man 2(مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲) نویسندگی فیلم Venom را به عهده خواهند داشت و روبن فلیچر، کارگردان فیلم‌های Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) و Gangester Squad (جوخه‌ی گانگستر) کارگردانی آن را بر عهده دارد.

Venom برای اولین بار در کامیک بوک‌ها به صورت یک لباس بیگانه‌ی فضایی که توسط مرد عنکبوتی پوشیده می‌شد در شماره‌ی ۲۵۲ سری The Amazing Spider Man که سال ۱۹۸۴ منتشر شد، حضور داشت. چندین سال بعد بود که این جانور پیتر پارکر را ترک و با ادی بروک ادغام شد و ضد قهرمانی به نام ونوم را بوجود آورد. از آن موقع به بعد این شخصیت در حالت‌های گوناگون ظاهر شده و با چندین میزبان‌ دیگر ادغام شده‌ است. در دنیای نهایی مارول، لباس اصالت زمینی بیشتری دارد و توسط پارکر و والدین دانشمند بروک در حالی که تلاش می‌کردند برای سرطان درمانی پیدا کنند، ساخته شده است. اخیرا، انگل ونوم بین میزبان‌ها از جمله مک گرگن (که با نام اسکورپیون شناخته می‌شود) و رقیب دبیرستانی پیتر پارکر، فلش تامپسون حرکت می‌کرده است.

اخیرا بنظر می‌رسد سونی برنامه‌های زیادی برای آینده دارد؛ او قصد دارد از بین دیگر شخصیت‌های اسپایدی مانند جکپات، گربه سیاه، کرِیونِ شکارچی و سِیبل نقره‌ای، یکی را برای اقتباس و ساخت فیلمی بر اساس او بصورت مستقل، انتخاب کند. در حال حاضر ماربیِس: خون آشام زنده، با بازی جرد لتو (Jared Leto) توانسته است از این فهرست انتخاب شود و به لیست انتظار پروژه‌های پیش روی سونی بپیوندد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.