روبن فلیچر از ساخت دنباله فیلم Zombieland در ژانویه سال آینده می‌گوید

18 September 2018 - 20:00

روبن فلیچر (Rueben Fleisvher) کارگردان فیلم Venom (که دیگر مدت زیادی تا اکران آن باقی نمانده است)، طی مصاحبه‌ای در گفتگو با Fandago از برنامه‌هایش برای ساخت دنباله‌ Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم وحشتناک/کمدی‌ سال ۲۰۰۹ خود، خبر داد‌. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

فلیچر درمورد ساخت Zombieland2 می‌گوید:

من هیجان زده‌ام!
ما در حال حاضر پروژه‌ی Zombieland2 را آغاز کرده‌ایم. پیدا کردن یک داستان فوق العاده به همراه روایتی گیرا و همچنین کار کردن دوباره با بازیگران سری قبلی فیلم، یک رویای باورنکردنی است که به حقیقت پیوسته است. راستش فکر کردن به آن فیلم و همکاری دوباره با اما، جسی، وودی و ابیگل واقعا هیجان انگیز است. مثل یک رویای باور نکردنی است!
بله، ما در مراحل ابتدایی تولید فیلم به سر می‌بریم، اما ما یک فیلمنامه بی‌نظیر داریم که می‌خواهیم فیلمبرداری آن را در ژانویه و در جورجیا آغاز کنیم.

در حالی‌که فیلمبرداری Zambieland2 اوایل سال بعد کلید خواهد خورد، اما پاسخ فلیچر در مصاحبه‌ای که صورت گرفت، تاییدی بر نقش آفرینی دوباره‌ی بازیگران پیشین فیلم در سری جدید آن است. همچنین زمانی که از فلیچر سوالاتی راجع به حضور زامبی‌های بیشتر در فیلم پرسیده شد او پاسخ داد که مطمئنا امکان چنین چیزی وجود دارد و در ادامه افزود:

الان ۱۰ سال گذشته است. خب چه کسی می‌داند دنیا پس از گذشت این همه سال به چه شکل در آمده است؟ [زامبی‌های آن بیشتر شده‌اند یا کمتر؟]

فیلم اصلی Zombieland یعنی اولین سری آن، سال ۲۰۰۹ اکران شد. جسی ایزنبرگ (Jesse Eisenberg)، وودی هارلسون (Woody Harrelson)، اما استون (Emma Stone) و ابیگل برسلین (Abigail Breslin) از جمله بازیگران حاضر در آن بودند. این فیلم توانست با بودجه ۲۳.۶ میلیون دلاری خود، به فروش جهانی ۱۰۲.۴ میلیون دلاری دست پیدا کند.

از آنجایی که Zombieland اصلی تقریبا ده سال پیش اکران شد، ریس و ورنیک از سال ۲۰۱۶ مشغول نوشتن فیلم‌نامه Deadpool با بازی رایان رینولدر (Ryan Reynolds) و فیلم‌های Deadpool 2, Life, G.I Joe: Retaliation و اقتباس جدید از بازی Clue و فیلم Six Underground بودند.‌ این دو نویسنده، تهیه‌کنندگی Cowboy Ninja Viking را برعهده دارند. این فیلم که اقتباسی است از رمانی گرافیکی با بازی کریس پرت (Chris Pratt) در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.