پوستر فصل چهارم سریال سوپرگرل منتشر شد

19 September 2018 - 09:00

شبکه سی‌دابلیو (CW) پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Supergirl «سوپرگرل» در توئیتر خود منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. برای دیدن این پوستر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال سوپرگرل که این روزها طرف‌داران زیادی پیدا کرده و خط‌ داستانی‌های‌ ‌مشترکش با دیگر سریال‌های شبکه سی‌دابلیو از جمله Arrow «ارو» و The Flash «فلش» توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند، درباره‌ی ابرقهرمانی به نام کارا زور ال است. او زمانی که سیاره کریپتون در حال نابودی بود، توسط پدر و مادرش به زمین فرستاده شد تا از پسرعمویش کال ال (سوپرمن) محافظت کند. سفینه‌ی او در میان راه خراب می‌شود و او دیرتر از کال ال به زمین می‌رسد. در آن زمان کال ال به سوپرمن تبدیل شده و دیگر نیازی به مراقبت کارا ندارد.سپس بعد از گذشت مدت‌ها، کارا تصمیم می‌گیرد با نام ابرقهرمانی سوپرگرل به نجات جان مردم بپردازد. در ادامه می‌توانید پوستر فصل چهارم را ببینید:

در فصل دوم این سریال، شاهد رونمایی از شخصیت سوپرمن با بازی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) بودیم. او در چهار قسمت از این فصل حضور داشت و همچنین قرار است در ارو ورس امسال هم دیده شود. علاوه بر این، اخیرا اعلام شده که بیتسی تالوک (Bitsie Tulloch) نقش لوئیس لین را در این کراس‌اور ابرقهرمانان شبکه سی‌دابلیو ایفا خواهد کرد.

ارو ورس امسال به ترتیب در تاریخ‌های ۹، ۱۰ و ۱۱ دسامبر (۱۸، ۱۹ و ۲۰ آذر) و در سریال‌های ارو، فلش و سوپرگرل پخش خواهد شد. علاوه بر قهرمانان این سریال‌ها، به نظر می‌رسد شخصیت بت‌ومن (Batwoman) با بازی روبی رز (Ruby Rose) هم کار خود را در این کراس‌اور آغاز کرده و سال دیگر با سریال اختصاصی خود بازخواهد گشت.

از دیگر بازیگران سریال سوپرگرل می‌توان به ملیسا بنویست (Melissa Benoist)، مکاد بروکس (Mehcad Brooks)، کایلر لی (Chyler Leigh)، جرمی جوردن (Jeremy Jordan)، کیتی مک‌گراث (Katie McGrath) و جسی راث (Jesse Rath) اشاره کرد. جسیکا کوئلر (Jessica Queller) و رابرت راونر (Robert Rovner) هم تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

فصل چهارم سوپرگرل از تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) شروع به پخش خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.