زک اسنایدر: کاراکتر اتم از فیلم Justice League حذف شد

19 September 2018 - 13:29

مطابق با گزارش CinemaBlend زک اسنایدر (Zack Snyder) ابرقهرمان دیگری را نیز برای حضور در فیلم Justice League «لیگ عدالت» در نظر داشته اما این کاراکتر در نهایت در نسخه‌ی نهایی حذف شده است. مطابق با این گزارش اسنایدر برنامه داشته تا از کاراکتر رایان چوئی (Ryan Choi) ملقب به اتم (The Atom) در فیلم خود استفاده کند. نام چوئی در صحنه‌ای از فیلم «لیگ عدالت» بر صفحه‌ی مانیتوری ظاهر شد و تصاویر تبلیغاتی نیز سیلاس استون (Silas Stone) پدر سایبورگ (Cyborg) را در کنار دانشمندی نشان دادند. اسنایدر تأیید کرده که این دانشمند در واقع کاراکتر چوئی با بازی اوریون لی (Orion Lee) بوده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مشخص نیست که قرار بوده کاراکتر چوئی در قالب اتم در این فیلم ظاهر شود یا خیر اما به نظر می‌رسد که اسنایدر قصد داشته تا پایه‌گذاری لازم برای حضور این کاراکتر در فیلم‌های آینده‌ی دی‌سی را انجام دهد. به محض این‌که جاس ودون (Joss Whedon) در پی جدایی اسنایدر زمام امور این پروژه را به دست گرفت، آن صحنه در اتاق تدوین حذف شد. نسخه‌ی متفاوتی از کاراکتر اتم نیز در سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» با بازی برندن روث ظاهر شده است.

در فیلم «لیگ عدالت» بتمن (Batman) در پی بازیابی ایمان‌اش به بشریت و نیز با الهام از کنش جان‌فشانانه‌ی سوپرمن (Superman) به کمک هم‌پیمان جدید خود یعنی دایانا پرینس (Diana Prince) می‌شتابد تا با دشمنی عظیم‌تر مواجه شوند. بتمن و زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) با همکاری یکدیگر تیمی از ابرانسانان را گردآوری و آماده می‌کنند تا با تهدیدی تازه‌برخاسته مقابله کنند. اما با وجود شکل‌گیری این لیگ بی‌سابقه از ابرقهرمانان-بتمن، زن شگفت انگیز، آکوآمن (Aquaman)، سایبورگ، و فلش (The Flash)-شاید همین حالا نیز برای نجات سیاره از خطر حمله‌ی نیروی فاجعه‌آمیز خیلی دیر باشد.

فیلمنامه‌ی «لیگ عدالت» توسط کریس تریو (Chris Terrio) براساس داستانی از اسنایدر و تریو نوشته شده است. در این فیلم بن افلک (Ben Affleck) در قالب بتمن، هنری کویل (Henry Cavill) در قالب سوپرمن، گل گدوت (Gal Gadot) در قالب زن شگفت‌انگیز، جسیون موموآ (Jason Momoa) در قالب آکوآمن، ری فیشر (Ray Fisher) در قالب سایبورگ، ازرا میلر (Ezra Miller) در قالب فلش، ویلم دفو (Willem Dafoe) در قالب نیودیس والکو (Nuidis Vulko)، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) در قالب لکس لوتر (Lex Luthor)، جرمی آیرنز (Jeremy Irons) در قالب آلفرد پنی‌وُرث (Alfred Pennyworth)، دایان لین (Diane Lane) در قالب مارتا کنت (Martha Kent)، جی. کی. سیمونز (J. K. Simmons) در قالب کمیسر گوردون (Gordon) و ایمی آدامز (Amy Adams) در قالب لوئیس لین (Lois Lane) به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.