ادی مورفی در بازسازی Grumpy Old Men بازی می‌کند

19 September 2018 - 14:48

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) در حال حاضر بازسازی فیلم Grumpy Old Men «پیرمردان عبوس» در کمپانی نیولاین (New Line) در دستور کار قرار دارد و ادی مورفی (Eddie Murphy) بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار قرار است در این فیلم بازی کند. تیم استوری (Tim Story) کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم «پیرمردان عبوس» درباره‌ی دو پیرمرد همسایه است که خصومت دیرینه‌ای با یکدیگر دارند. این دشمنیِ دیرپا با نقل مکان زنی به همسایگی آن‌ها تشدید می‌شود. جک لمون (Jack Lemmon) و والتر متائو (Walter Matthau) نقش این دو کاراکتر را در فیلم اصلی محصول سال ۱۹۹۳ ایفا کردند. ادی مورفی نقش یکی از این پیرمردان متخاصم را بازی خواهد کرد. دنباله‌ای به نام Grumpier Old Men «پیرمردان عبوس‌تر» نیز بر این فیلم ساخته شد که در گیشه بسیار موفق عمل کرد.

جان دیویس که تهیه‌کنندگی فیلم اصلی «پیرمردان عبوس» را بر عهده داشت، بازسازی این اثر را نیز تهیه خواهد کرد. مطابق با گزارش منبع خبری ممکن است ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) ایفاگر نقش دیگر پیرمرد عبوس باشد. مورفی در حال حاضر مشغول فیلمبرداری Dolemite Is My Name است که در آن کاراکتر رودی ری مور (Rudy Ray Moore) بازیگر و کمدین را به تصویر خواهد کشید.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.