احتمال ساخت سریالی از «لوکی» و «اسکارلت ویچ» برای استریم سرویس دیزنی

19 September 2018 - 17:31

همانطور که می‌دانید، سال بعد، شرکت بزرگِ دیزنی (Disney) یک استریم سرویس مخصوص به خود را برای رقابت با نتفلیکس (Netflix) و آمازون (Amazon) به راه خواهد انداخت. دیزنی برای این جنگ رسانه‌ای به خوبی آماده است و این شرکت ممکن است چندین شخصیت از قهرمانان و ضدقهرمانان دنیای سینماتیک مارول را هم به این نبرد بکشاند! برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری Variety دیزنی در حال توسعه‌ی چندین سریال با شخصیت‌های دنیای سینماتیک مارول است. مهم‌تر از همه لوکی (Loki) و اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) هستند که در این لیست به چشم می‌خورند. هردوی آنها یعنی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) قرار است تا نقش‌های خود را بازیابند. این گزارش همچنین اشاره دارد که مجموعه‌های دیگری با حضور ابرقهرمانانی از مارول که فیلم‌ انفرادی برای خود ندارند، ساخته خواهد شد.

دیزنی و مارول اظهار نظری در مورد این گزارش Variety نکرده‌اند که نشان دهنده‌ی آن است که استودیو مارول همچنان در حال بازنگری به این مجموعه‌های محدود است. مضاف بر اینکه هر مجموعه‌ تنها بین ۶ تا ۸ قسمت خواهد داشت و کوین فایگی (Kevin Feige) نیز در توسعه‌ی آن نقشی محوری دارد.

تعداد بسیار زیادی از مجموعه‌های تلویزیونی مارول شخصیت‌هایی را نشان می‌دهند که متفاوت از آن چیزی است که در دنیای سینماتیک مارول و فیلم‌هایش دیده‌ایم. در واقع استودیو مارول و تلویزیون مارول به عنوان واحدهایی مستقل از هم کار می‌کنند. به عنوان مثال سریال‌های Agents of S.H.I.E.L.D «ماموران شیلد»، Daredevil «دردویل»، Luke Cage «لوک کیج»، Jessica Jones «جسیکا جونز» و غیره، ارتباطی یک طرفه با فیلمها دارند. سریال‌ها به اتفاقات افتاده در فیلمها اشاره دارند در حالی که فیلم‌ها شخصیت‌های مجموعه‌های تلویزیونی را نادیده می‌گیرند.

به طور بالقوه این امکان وجود دارد که استریم سرویس دیزنی تغییر دهنده‌ی دنیای سینماتیک مارول هم باشد. اگر بازیگران اصلی مثل هیدلستون و اولسن در استریم سرویس درگیر می‌شوند، پس مجموعه‌های تلویزیونی ارتباط عمیق‌تری با فیلم‌ها پیدا می‌کنند. گزارش Variety همچنین اذعان می‌کند که سریال‌های لوکی و اسکارلت ویچ بودجه‌های بزرگتری از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی خواهند داشت. پتانسیل حضور ابرقهرمانان دیگری از انتقام جویان در تلویزیون ممکن است جریان فروش بزرگی در استریم سرویس دیزنی را به راه بیاندازد.

اما شما همراهان گرامی سینما گیمفا در مورد آوردن شخصیت‌هایی مثل لوکی و اسکارلت ویچ به تلویزیون و سریال‌ها چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در زیر همین خبر به ما منتقل کنید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.