این عکس جدید که مرد آهنی (Iron Man) با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کاپیتان آمریکا (Captain America) با بازی کریس اونز (Chris Evans)، ثور (Thor) با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و هالک (Hulk) با بازی مارک روفالو (Mark Ruffalo) را به صورت HD نشان می‌دهد، توسط promo art منتشر شده است. ظاهر تماما بنفش هاوکی (Hawkeye ) با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) یک ادیت است، درست مثل لباس جدید بیوه‌ی سیاه (Black Widow) با بازی اسکارلت جانسون (Scarlett Johansson). اما عکس کاپیتان مارول مستقیما از EW cover گذاشته شده است.
این آخرین محتوای غیر رسمی منتشر شده برای Avengers 4 است، اما طرفداران مشتاقانه منتظر شروع تصاویر واقعی بازاریابی فیلم هستند. پوستر رسمی برای Avengers 4 باید قبل از اولین تریلر آن منتشر شود، اما احتمالا هنوز چند هفته تا آن زمان فرصت باقی است. در عین حال، اکنون Marvel تمام تمرکز خود را بر بازاریابی «کاپیتان مارول»گذاشته است. شایعه شده است که نخستین تریلر Captain Marvel همین سه شنبه منتشر خواهد شد، بنابراین پوستر رسمی آن هم نزدیک خواهد بود.

هنگامی که تریلر فیلم مورد انتظار بعدی مارول یعنی «کاپیتان مارول» منتشر شود، همه‌ی چشم‌ها به سمت «انتقام جویان ۴» خواهد رفت. فایگی خاطر نشان کرده است که عنوان رسمی این فیلم بعنوان موج اول از بازاریابی آن خواهد بود و در آخر امسال مشخص می‌گردد. تبلیغات «انتقام جویان ۴» انتظار می‌رود تا در اواخر اکتبر یا اواسط نوامبر آغاز گردد. پس تا آن زمان مخاطبان محتوایی رسمی مشاهده نخواهند کرد.

منبع: Screenrant