A24 حق نمایش آمریکای شمالی فیلم ترسناک In Fabric را خرید

19 September 2018 - 23:30

خبرگزاری ورایتی گزارش داده است که A24 حق پخش آمریکای شمالیِ فیلم ترسناک In Fabric را خریداری نموده است. این تریلر ترسناک که نمایش اولیه خود را در فستیوال فیلم تورنتو تجربه کرد؛ بخشی از موج دوم برنامه‌های امسال فستیوال شگفت انگیز آمریکا نیز هست و قرار است اولین بار در ۲۱ سپتامبر در آنجا اکران شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

In Fabric یک تریلر سورئال است که پیتر استیک‌لند (Peter Stickland) نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد. این فیلم ترسناک راجع به یک لباس نفرین شده و مرکز خریدی است که آن لباس از آنجا آمده است؛ این مرکز خرید در لندن واقع شده است.

از ستارگانی که در فیلم نقش آفرینی می‌کنند می‌توان از نامزد اسکار، ماریان جان باتیست (Marianne Jean-Baptiste)، هیلی اسکوایرز (Hayley Squires)، جولیان برت (Julian Barratt)، استیو اورام (Steve Oram) و گوندولین کریستی (Gwendoline Christie) نام برد.

اندی استارک (Andy Starke) به همراه رز گارنت (Rose Garnett)، لیزی فرانک (Lizzie Francke)، فیل هانت (Phil Hunt)، هیلاری دیویس (Hilary Davis)، اندرو باسوِل (Andrew Boswell)، بن ویتلی (Ben Wheatley) تهیه‌کنندگان و ایِن بنسون (Ian Benson) تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهند بود‌. BFI Films Fund, BBC Films, Head Gear Films, Metal Technology و Twickenham Studios هزینه‌های مالی این پروژه را برعهده دارند.

A24 فیلم را در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.