IFC Films حق پخش فیلم Donnybrooks را خریداری نموده است

19 September 2018 - 00:00

به دنبال اولین اکران جهانی فیلم Donnybrook در فستیوال فیلم تورنتو ۲۰۱۸، ورایتی در گزارشی از خرید حق نمایش فیلم در سینما‌های آمریکای شمالی توسط IFC Films خبر داد. IFC Films در شرایطی توانست حق پخش این فیلم را به دست آورد که پنج کمپانی دیگر بر سر اخذ حق پخش آن با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند. جیمی بل (Jamie Bell) ستاره اصلی این فیلم خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Donnybrook که بر اساس رمانی از فرانک بیل (Frank Bill) با همین نام است؛ داستان یک سرباز نیروی دریایی سابق است که تلاش می‌کند تا از مشکلات اقتصادی به سلامت عبور کند. به همین سبب او وارد یک مبارزه بوکس “دست خالی” می‌شود که برنده‌اش صد میلیون دلار به خانه خواهد برد. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به فرانک گریلو (Frank Grillo)، مارگارت کوالی (Margaret Qualley) و جیمز باج دیل (James Badge Dale) اشاره کرد.

تیم ساتن (Tim Sutton) کارگردان Donnybrook است. دیوید لنکستر (David Lancaster) و استفانی ویلکاکس (Stephanie Wilcox) از Rumble Films هم وظیفه تهیه و تولید فیلم را برعهده دارند. تهیه کنندگان اجرایی این اثر نیز عبارتند از جوئل تیبوت (Joel Thibout)، دیوید اتلن-جکسون (David Atlan-Jackson)، جان-باپتیست بابن (Jean-Baptiste Babin)، اندرو شوارتزبرگ (Andrew Schwartzberg) و جان شیفمن (Jon Shiffman).

ساتن در بیانیه‌ای اظهار کرد:

همکاری با IFC Films برای ما یک افتخار است؛ IFC Films یک کمپانی هوشمند و کامل است که مورد احترام بسیاری از فیلمسازانی است که من آن‌ها را ستایش می‌کنم. باید بگویم که این برای من یک اتفاق هیجان انگیز است.
آن‌ها چندتا از فیلم‌های موردعلاقه‌‌ام را منتشر کرده‌اند و من واقعا نمی‌توانستم بیشتر از این به سپردن Donnybrook به دستان آن‌ها افتخار کنم!

بل بیشتر برای بازی در اولین فیلمش در نقش بیلی الیوت، شخصیت برجسته‌ای که جایزه‌ی بفتا را در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای او به دنبال داشت، شناخته می‌شود. همچنین قرار است بل در نقش برنی تاپین در فیلم موزیکال/زندگی‌نامه‌ای، Rocketman، که بر اساس زندگی اسطوره موسیقی اِلتون جان است، بازی کند. در حال حاضر Rocketman در دست تولید است و در تاریخ ۳۱ مه سال آینده منتشر خواهد شد.

فیلم Donnybrook قرار است در سال ۲۰۱۹ بینندگان را در سالن‌های سینما شگفت زده کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.