نتفلیکس لایو-اکشن آواتار را خواهد ساخت

20 September 2018 - 09:00

شبکه اینترنتی نتفلیکس (Netflix) اعلام کرده که می‌خواهد نسخه‌ی سریالی و لایو-اکشن Avatar: The Last Airbender «آواتار: آخرین بادافزار» را بسازد. همچنین کانسپت‌آرتی هم از این مجموعه توسط جان استاب (John Staub) ساخته شده که در ادامه خبر می‌توانید آن را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

مایکل دنت دیمارتینو (Michael Dante DiMartino) و بریان کنیتزکو (Bryan Konietzko)، خالقان مجموعه آواتار: آخرین بادافزار، برای ساخت این پروژه بازخواهند گشت. آن‌ها همچنین درباره‌ی این بازسازی لایو-اکشن گفته‌اند:

«ما از به دست آمدن فرصتی برای ساخت نسخه‌ی لایو-اکشن آواتار: آخرین بادافزار هیجان‌زده هستیم. ما نمی‌توانیم برای دیدن نسخه‌ی سینماتیک و حقیقی دنیای شخصیت آنگ با حضور بازیگران واقعی، همان‌طور که همیشه‌ آن را تصور می‌کردیم، صبر کنیم. این شانس تنها یک بار در خانه‌مان را می‌زند تا بر روی زحمات دست‌اندرکاران سریال اصلی کار کنیم و حتی به لایه‌های عمیق‌تری از داستان، شخصیت‌ها و دنیای آن‌ها وارد شویم. نتفلیکس کاملا خود را وقف به نمایش گذاشتن دید جدید ما برای بازسازی آواتار کرده، و ما هم خیلی قدردانیم که قرار است با آن‌ها همکاری کنیم.»

در ادامه کانسپ‌آرت این لایو-اکشن را ببینید:

مجموعه‌ی آواتار: آخرین بادافزار در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ پخش شد. دنیای این داستان به چهار بخش اصلی تقسیم شده ‌است که شامل قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد می‌شود. در این سرزمین‌ها برخی از مردم می‌توانند عنصر مخصوص به قبیله‌ی خود را کنترل کنند و سبک نبرد هر ملت هم برگرفته از یک سبک رزمی شرقی است. در این بین یک ‌نفر که آواتار نامیده می‌شود، می‌تواند هر چهار عنصر را به کنترل درآورد و او علاوه بر این، مسئول برقراری صلح و سازش بین ملت‌ها و همچنین بین دنیای فیزیکی و دنیای ارواح هم به حساب می‌آید. آنگ، که آخرین بادافزار است، نقش آواتاری را دارد که برای مدت‌ها گم‌شده بوده و همه انتظارش را می‌کشیدند. او به همراه شخصیت‌های کاتارا و سوکا وارد یک ماجراجویی برای نجات تمامی قبایل می‌شود.

پیش از این در سال ۲۰۱۰، یک نسخه‌ی سینمایی از روی این مجموعه با نام The Last Airbender «آخرین بادافزار» ساخته شد که با بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری توانست ۳۱۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم نقدهای بسیار ضعیفی دریافت کرد و نتوانست نظر منتقدان و حتی طرف‌داران آواتار را جلب کند. باید صبر کرد و دید که نتفلیکس با نسخه‌ی لایو-اکشن این مجموعه چه کار می‌کند و آیا می‌تواند اثر خوبی از آواتار بسازد یا نه.

ساخت این پروژه از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. نتفلیکس هنوز تاریخ پخشی برای این سریال در نظر نگرفته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.