آلفرد ایناک جایگزین جودی ویتاکر در فصل دوم سریال Trust Me

20 September 2018 - 20:00

ستاره‌ی سریال جنایی How To Get Away With Murder (چگونه از مجازات قتل فرار کرد)، آلفرد ایناک (Alfred Enoch)، جایگزین جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) در فصل دوم سریال درام شبکه BBC یعنی Trust Me شد. این سریال که توسط کمپانی تلویزیونی Red Production Company تهیه و تولید می‌شود، سال گذشته با بیش از ۶ میلیون بیننده به یکی از سریال‌های پرمخاطب انگلیسی‌زبانان بدل گشت. با این حال، مسئولیت جدید ویتاکر در فصل جدید سریال Doctor Who (دکتر هو) در نقش اصلی به این معناست که او دیگر قادر به ادامه فعالیت در سریال Trust Me نیست. با سینماگیمفا همراه باشید.

درعوض، ایناک که بیشتر به سبب نقش‌آفرینی‌اش در مجموعه Harry Potter (هری پاتر) شناخته می‌شود، نقش سرجوخه جیمی مک‌کین (Jamie McCain) را ایفا خواهد نمود؛ یکی از بازماندگان حمله شوک‌آور دشمن. جیمی که از ناحیه ستون فقرات آسیب دیده و موقتا فلج شده است، در بخش اعصاب بیمارستان گلاسگو (Glasgow) بستری است و در آنجا متوجه دشمن جدیدی می‌شود؛ چرا که اطرافیانش در بیمارستان به شکل غیرمنتظره‌ای می‌میرند.

ایناک در مورد حضورش در سریال Trust Me اظهار داشت:

حضور در این پروژه رخدادی عالی است. تیم بازیگری محشر است و دن به خوبی می‌تواند چیزی را بسازد که از کاراکترهایش انتظار دارد. یک نوع نگرانی و هیجان روان‌شناختی دارم و نمی‌توانم تا شروع کار صبر کنم!

دن سفتون (Dan Sefton)، سازنده سریال نیز افزود:

بسیار هیجان زده‌ام که در فصل جدید Trust Me قرار است با چنین بازیگران فوق‌العاده‌ای کار کنم. این بسیار خوب است که متنی را بنویسید که بازیگران مستعدی چون جان و اشلی و ستارگان جوانی چون آلفرد و کیتی کاراکترهای آن را بازی کنند.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: جان هانا (John Hannah) در نقش دکتر آرچی واتسون (Archie Watson)؛ کسی که شخصیت دست‌و‌پا‌چلفتی‌اش، وجه از کارافتاده و بیشتر شیطانی او را می‌پوشاند، و اشلی جنسن (Ashley Jensen) در نقش دبی (Debbie)، یک فیزیوتراپیست به ظاهر بی‌گناه که به شدت نسبت به بیمارانش متعهد است. همچنین ریچارد رنکین (Richard Rankin) را در این سریال در نقش متخصص مغز و اعصاب، دکتر الکس کیرنان (Alex Kiernan) می‌بینیم که جاه‌طلبی‌های فراوانش را در زیر ظاهر خوش‌رو و کاربلدش پنهان کرده است و کاراکترش به تماشاچی احساسی از تهدید را منتقل می‌کند. کیتی کلارکسون هیل (Katie Clarkson Hill)، جیمی میچی (Jamie Michie)، کلوئی هریس (Chloe Harris)، امیرا دارویش (Amiera Darwish) و ساسکیا اشدون (Saskia Ashdown) دیگر بازیگران این پروژه هستند.

جان الکساندر (John Alexander) و سوزان رید (Suzanne Reid) به ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده Trust Me هستند و تهیه‌کننده اجرایی آن نیکولا شیندلر (Nicola Shindler) می‌باشد. فیلمبرداری سریال نیز این هفته در شهر گلاسگو اسکاتلند آغاز و برای پخش در سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.