پیوستن مایکل ایلی و مایک کولتر به هیلاری سوانک در فیلم Fatale

20 September 2018 - 21:30

ورایتی گزارش می‌دهد که مایکل ایلی (Michael Ealy) و مایک کولتر (Mike Colter) به فیلم نوآر و هیجان‌انگیز Fatale (اغواگر) به کارگردانی دیان تیلور (Deon Taylor) پیوستند تا در کنار بازیگر برنده جایزه اسکار، هیلاری سوانک (Hilary Swank) به نقش‌آفرینی بپردازند. با سینماگیمفا همراه باشید.

Fatale (اغواگر) داستان مردی متاهل با بازی ایلی است که به واسطه فریب یک کاراگاه پلیس زن با بازی سوانک، به نقشه یک قتل وارد می‌شود. کولتر نقش بهترین دوست و شریک تجاری ایلی را ایفا خواهد نمود. علاوه‌بر ایلی و کولتر، تیرین ترنر (Tyrin Turner) نیز در نقشی مکمل در این فیلم حضور خواهد داشت.

تیلور در این‌باره عنوان کرد:

در مورد انتخاب این دو مایک یعنی ایلی و کولتر باید بگویم که داستان بدون شک به حضور آنان در کنار هیلاری سوانک نیاز داشت. کار کردن با ایلی در آخرین فیلمم، The Intruder (مزاحم)، به من اجازه داد تا عمق تلاش او را برای بازیگری ببینم و قول می‌دهم که شما را تحت‌تاثیر قرار دهد. همچنین مدت‌ها بود که قصد داشتم با کولتر همکاری کنم و اکنون خوشحالم که در پروژه و زمانی درست، این اتفاق رخ می‌دهد.

تیلور علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه تهیه‌کنندگی Fatale (اغواگر) را در کنار روکسانا آونت (Roxanne Avent) و رابرت اف. اسمیت (Robert F. Smith) بر عهده خواهد داشت و نویسنده فیلمنامه آن دیوید لاگری (David Loughery) است. همچنین دانته اسپینوتی (Dante Spinotti)، فیلمبردار نامزد جایزه اسکار نیز تیلور را در این پروژه همراهی خواهد کرد. فیلمبرداری این فیلم چند روزی است که در شهر لس آنجلس آغاز شده است.

از آثار گذشته دیان تیلور می‌توان به فیلم‌های Meet the Blacks (دیدار با سیاه‌پوستان) و Traffik (ترافیک) اشاره نمود که فیلم دوم اوایل بهار امسال در بین ده فیلم پرفروش بود. تیلور همچنین تعدادی پروژه در دست ساخت دارد از جمله فیلم هیجان‌انگیز The Intruder (مزاحم) با بازی مایکل ایلی، دنیس کواید (Dennis Quaid) و مگان گود (Meagan Good) و همچنین فیلم‌های The House Next Door و Akuma.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.