سرانجام کارگردان فیلم Bond 25 مشخص شد

20 September 2018 - 21:59

متعاقب جدایی دنی بویل (Danny Boyle) از فیلم Bond 25 «باند ۲۵» و جست‌و‌جوی گسترده برای یافتن جایگزینی برای او، امروز تهیه‌کنندگان این فیلم مایکل جی. ویلسون (Michael G. Wilson)، باربارا بروکولی (Barbara Broccoli) و دنیل کریگ (Daniel Craig) اعلام کردند که کری فوکاناگا (Cary Fukunaga) سکان هدایت بیست‌وپنجمین اثر از مجموعه‌فیلم James Bond «جیمز باند» را بر عهده خواهد داشت. ساخت این فیلم در تاریخ ۴ مارس ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و در تاریخ ۱۴ فوریه‌ی ۲۰۲۰ به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. این اولین باری‌ست که فیلمی از مجموعه‌ی «جیمز باند» در ماه فوریه اکران می‌شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکولی:

ما بسیار مشعوفیم که قرار است با فوکوناگا همکاری کنیم. گستردگی توانایی‌ها و خلاقیت‌اش او را به گزینه‌ی ایده‌آلی برای ماجراجویی بعدی ما در قلمروی «جیمز باند» تبدیل می‌کند.

فوکوناگا پیش از این در آستانه‌ی همکاری با استودیوهای معظم بوده است. زمانی قرار بود او فیلم It «آن» را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کند اما بعدتر از پروژه کناره‌گیری کرد. آثار دیگر او عبارت‌اند از Jane Eyre «جین ایر» محصول سال ۲۰۱۱، فیلم اولش Sin Nombre و سریال کمدی سیاه آتی شرکت نت‌فلیکس به نام Maniac که فوکوناگا هر ده قسمت آن را کارگردانی کرده است.

کمپانی‌های EON Productions و مترو گلدن مایر (Metro Golden Mayer) به تازگی به توافقی با کمپانی یونیورسال (Universal Pictures) رسیدند تا با همکاری یکدیگر فیلم «باند ۲۵» را در سطح بین‌المللی توزیع کنند. دنیل کریگ بار دیگر در قالب ۰۰۷، مأمور مخفی افسانه‌ای انگلیسی به این پروژه بازخواهد گشت.

فیلم Spectre بیست‌وچهارمین اثر از مجموعه‌فیلم «جیمز باند» اکران خود را در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ از آمریکا آغاز کرد. این فیلم با فروش داخلی ۲۰۰ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ۶۸۰ میلیون دلار در مجموع به فروشی ۸۸۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا رسید.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.